Tillykke Ellen.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    mamachmamach
    Medlem

Jeg undrede mig over dit nye brugernavn og kiggede derfor på din profil. Det bliver da skønt med en julibaby.

Kh
    Marianne

auzzieauzzie
    Medlem

Hey, hvis det er rigtigt, så et kæmpe tillykke herfra ;o)

Hilsen Malene, ES og Frederik der fylder 7 mnd. idag

Hej Ellen…

Er der ikke noget du har glemt at fortælle os? Du ved dine venner fra ND som skal vide ALT med det samme!?!?!?

Ja jeg spørger bare!!!

Kh Pia

Vestjyde30Vestjyde30
    Medlem

Anders skal være storebror til juli! Vi glæder os meget og jeg har svært ved ikke at råbe min begejstring ud… – jeg fortalte min chef det i dag, men mest fordi jeg har en afsindig kvalme og derfor går fra min plads med jævne mellemrum for at få lidt frisk luft eller lidt tid for mig selv, hvor jeg kan tillade mig at ha´ det dårligt.

Og det var altså ikke fordi I ikke måtte få noget at vide at jeg har oprettet en ny brugerprofil og så i et øjebliks uopmærksomhed kommer til at bruge den her på siden! Hm… Nej, jeg har bare ikke lyst til at personer, som jeg kender i det virkelige liv, skal se det på denne måde… Ikke fordi jeg umiddelbart har kendskab til nogen, men man ved jo aldrig… Jeg har flere gange været ved at skrive et indlæg herinde, men har altså ikke lige fået det gjort – så måske er det meget godt at jeg nu er blevet “afsløret”

Nu vil jeg lukke mit nye brugernavn (13121707) og så bare nyde at være gravid igen!

Tak for jeres søde hilsner – det er jeg superglad for!

Kh. Ellen

Dahl11Dahl11
    Medlem

Ej, Ellen, tillykke. Hvor er det dog dejligt for dig. Håber snart kvalmen forsvinder, så du får det godt igen.

Kh Ulla, som ikke havde opdaget din nye brugernavn

Anonym
    Gæst

Også et kæmpe tillykke her fra :o) Hvor er det skønt!! Tillykke tillykke tillykke.. glæder mig til at følge med i den nye graviditet!

Karen

Hvor ER det dejligt for jer! Stort tillykke fra kæmpen her på Sjælland 🙂

Pia

HojlandHojland
    Medlem

Også lige et til lykke herfra mig. Det er først nu her på dette sene tidspunkt jeg har fået lukket op for computeren! Skal om og have smurt madpakker til de 2 store 🙁 Ikke fordi jeg gider!!!!
    Hilsen Pia

mamachmamach
    Medlem

Ja, endnu en gang tillykke. Beklager at jeg afslørede dig.

Kh
    Marianne

Vestjyde30Vestjyde30
    Medlem
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.