Hvad skal I ha’ til aften?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2004 Hvad skal I ha’ til aften?

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter

Hvad skal I have at spise i dag? Kunne man redde sig lidt inspiration?

Kh Pia

nadinanadina
    Medlem

Vi skal have “barndomsmad”. Næsten hv. 2 søndag da jeg var lille fik vi kylling i ovn med hvidløg og paprika og bagte kartofler m. smør og salt og tomatsalat med hakkede løg til…mums.

Christina

ATA2004ATA2004
    Medlem

…det er vi ikke naaet til herovre. Jeg har lige spist morgenmad ;o) Klokken er 08.15 her.
    Louis har sovet 12 timer i nat (i modsaetning til i gaar…), saa alle er friske og klar til en dejlig dag.
    Hilsner fra den anden side af Atlanten til jer alle
    Knus
    A-T

Anonym
    Gæst

..meget svinekød..

Så vi skal have koteletter :o) Steges på panden, kommes i fad med grønt omkring, og lige inden de bliver færdig, skal der tilføjes en skive ost :o) Mums.. og det synes Emma også!! serveres med kartofler mm.

Knus og god dag fra Karen

Vi skal have hjemmelavet karrysuppe – på en opskrift herinde fra, faktisk. Engang i august havde vi en tråd om nem mad, og da skrev jeg opskrift ud. Så den skal vi altså prøve idag. Ja, ja – det er ikke altid jeg rider samme dag jeg sadler, men bedre sent end aldrig, ikk’ ;o)

Knus,
    Pernille.

dbruhndbruhn
    Medlem

Og vi skal have lakse-deller med kartofler og broccoli!!

Kh. Dorthe

serafinaserafina
    Medlem

Vi skal have kotteletter, marineret i hvidløg og oregano og flødekartofler. Ikke så spændende, men det smager godt:-)

Charlotte

Vestjyde30Vestjyde30
    Medlem

Mandag skal være nem mad, da Anders er til gymnastik fra kl. 16:45-17:45 – og far er først hjemme fra job omkring kl. 17:15 (hvis han altså skynder sig!) – det passer vist lige med at lasagnette kan nå at blive bagt (for mor har selvfølgelig gjort det klar i den ½ time, hun er hjemme inden gymnastik, ikk´?!)

Kh. Ellen – som altid står for madlavningen hos os!

wolfindewolfinde
    Medlem

Vi skal have kylling i wok med sur/sød sause mums…
    Også er jeg så heldig at det er manden der laver mad da jeg har sendt fri 🙂

Knuz fra Winnie

For sæven … Hvor lyder det lækkert alt sammen!!!!

Kunne da spise det hele… NU!

Tak for inspiration!!
    Kh Pia

Anonym
    Gæst

Vi skal have verdens bedste kødsovs og så er den sund:-) Vi skal have pasta til.. dog kun 75 g til mig:-)
    Nem mad som passer til mit kost program..

Knus Maria

Dahl11Dahl11
    Medlem

Vi fik franske hotdogs. Mandag er vi først hjemme kl 17, så det skal bare være nemt.

Kh Ulla, som har tabt sine nøgler i dag – skod!!

Heey… hit med opskrift på verdens bedste kødsovs Maria! Lyder da lækkert… og sundt?

Nå, Jeppe har hentet te-stellet, så er det te-tid 😉

Kh Pia

auzzieauzzie
    Medlem

Ja hit med dejlig opskrift Maria… Håber det stadig går godt med vægten, måske jeg skulle prøve at hoppe med på vognen så de sidste ca 5 kg kunne ryge sig en tur.

Vi har fået risengrød idag, det plejer at være et hit ved begge børn, men ikke idag, så der er vist til en aften til, og så er det jo nemt i morgen ;o) men spændende er det jo ikke.

Hilsen Malene.

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.