WHAT!!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Dahl11Dahl11
    Medlem

En hel dag uden indlæg her på vores dejlige termins side? Ej, det går da virkelig ikke!!

Har I mon haft en god weekend?
    Jeg har haft en udemærket en. Fredag til lørdag var jeg i luksussommerhus med mine kollegaer. Det var såmænd hyggeligt, selvom vi fik alt for lidt søvn.

Lørdag var vi til jule-udstilling i den blomsterbutik min mor arbejder i. Fandt nogle ret seje ting til jul – ikke sådan nogle traditionelle ting.
    Om aftenen var jeg på arbejde!! Eller altså ikke sådan rigtig, men jeg havde noget julegave-papir-ting-halløj der skulle lamineres. tænkte at det kunne jeg da gøre mens jeg så Matador.

I dag var vi i kirke og se nogle fra vores bibelkreds få døbt deres barn. I eftermiddag har jeg ryddet lidt op, vaske 2 maskinfulde tøj, lagt vasketøj sammen, gjort ovn ren, lavet mere julegave-halløj til arbejdet, spist popcorn med Lukas og snakket i tlf med min mor.

Nu er Peter til fodbold, Lukas puttet og mig ved computeren, dejligt.

Kh Ulla

HojlandHojland
    Medlem

Ja, jeg har haft en computerfri dag, og har først nu lige lukket op for computeren. Der er nogenlunde ro på de 3 ældste – de er i hvert fald blevet puttet.

I formiddags var vi herhjemme. jeg havde en træls morgen med alle 4 drenge, hvor jeg var sur og skældte ret meget ud, fordi jeg ikke lige kunne overskue at jeg selv var sulten sammen med at mine 4 drenge også var det. Jeg var nødt til senere på morgnen at undskylde overfor Peter og Kristian.

Der blev lidt ro i huset, da Peter og Kristian selv cyklede en tur og jeg fik snakket lidt med Kurt om morgenens forløb. Og så tudede jeg lidt. Det hjalp alt sammen.

Her i eftermiddag var vi til gudstjeneste. Bagefter inviterede vi en som lige er begyndt i vores cellegruppe=bibelkreds på kaffe, og de blev også til aftensmad. Rigtig hyggeligt var det!
    Nu er kl. flad ud tid, og Thomas skal snart have sin sidste ammetår for idag inden han også skal puttes – måske for sidste gang ved siden af min seng 🙁

Hilsen Pia

Det går da virkelig ikke!

Jeg er i nattøj i sofaen og har lige delt et stk dejligt æbletærte med Jakob, der får kaffe. Sidder og håber at den smule mens-fornemmelse jeg har i underlivet forværres, går over i noget jeg kunne karakterisere som veer og ja… ing!?!

Nå, men mit humør er bedre. Har snakket og skrevet meget om min vrede/enebarns-egoistiske-forurettede-ufornuftige-reaktion over lægens besked i fredags. Faktisk har det vært en dejlig søndag.

Jeg har lige skrevet på min blog:

“Hyggelig dag. Farfar ringede og kiggede forbi med en dejlig æbletærte. Sludrede og så gik han og Jakob i haven. Jeppe sov, men kom senere ud til dem. Han elsker farfar! Mens de kørte på lossen, hvilte jeg mit fede korpus en halv times tid. Rart. Aftenen er gået med at min lækre mand prøvede at lave opvaskeren, der opfører sig underligt, en vidunderlig lille dreng, der til stadig imponerer os med sine sproglige færdigheder og jeg selv der fik lavet en god udgave af Jakobs yndlingsret – hjerter i flødesovs. Man har jo ikke 1 måneds bryllupsdag for ingenting vel 😉 Både Jeppe og Jakob tog rigtig godt fra – dejligt. Jeg nøjedes med sovs, kartofler og blomkål, som vi fik til, fordi man skal have lidt grøntsager. Så nød Jeppe sit bad, fik nattøjet på som var varmet på varmeapperatet, har læst bøger og ryddet op på værelset.

Så hermed også mit bidrag til dagens debat herinde 🙂

Kh fra den anden Pia

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.