Noah har jord i ørene…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2004 Noah har jord i ørene…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    sannettesannette
    Medlem

Hold op hvor er han dårlig til at høre efter, jeg han se han høre fint hvad han siger, men gør så det jeg beder ham om at lade være med, fx når vi er i brugsen, ell andre steder at handle, så vil jeg have han bliver ved vognen, det gør han også først, men så efter lidt så smutter han, han ikke bare går han stikker af løbende og grinende. møj hvalp :o)
    Det skal lige siges han ellers er en virkelig dejlig omsorgsfuld lille fyr, men han har bare så svært ved at lade være med at stikke af.
    Er det kun mig er har en lille bandit??
    Annette.

frulinefruline
    Medlem

Nej, vi har også en bandit i Julie. Heldigvis er hun dog oftest sød når vi er ude, men fræk når vi er hjemme. En enkelt gang eller 3 er hun også stukket af når vi er ude at handle, det er sgu ikke sjovt, men hun forstår ikke alvoren.

Kh
    Line

Anonym
    Gæst

Erik er også lidt af en bandit.
    Når man beder ham gøre noget, kan han se lidt skælmsk på en og gøre lige det modsatte af det man siger.
    I vores sogn har vi en rigtig god gymnastikforening og alle vores unger går til det. I år er han blevet for gammel til mor/far/barn holdet (som hedder Vildbasserne – passede nu også godt på ham) og skal nu til at gå på Torsdagsbanditterne – meget rammende.
    Vi var i biografen søndag og hvem står ikke pænt ved siden af mor i køen – han har bare så meget krudt i rumpen, at det er en umulighed at stå stille mere end 30 sek.
    Det er jo ikke fordi de er uvorne, der skal bare ske noget hele tiden.
    Farmand siger: drenge er drenge og mere er der ikke at gøre ved det.

Christina

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.