Til Katja

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    poshedposhed
    Member

Hej Katja,

Ville bare høre, hvordan det går med livet på dope. Kan du mærke nogen forskel? – og hvad er så det næste herfra? Vi venter jo altså spændt på at den der lillebror indfinder sig…

Knus Anya & ko.

katja1850katja1850
    Member

Hej Anya (og alle jer andre der læser med :))

Jamen jeg synes ikke rigtig at jeg kan mærke nogen forskel. Men altså det er jo også bare æggebasserne der skal vokse sig store og fede lige nu.

Næste skridt på vejen er, at jeg skal scannes på fredags for at se om de søde æg har responderet på behandlingen. Det vil være på min 10. dag, og det kan godt ske at det er for tidligt endnu (men min cyklus er jo kort så det kan godt være at det passer). Hvis der ikke er nogen æg klar – så skal jeg forbi til en scanning igen senere

Når alt ser godt ud, og der er 1 (ideelt 2-3) æg klar, så skal jeg så tage en ægløsningssprøjte – da det skal ske inden min egen krop finder på at løsne ægget.

For sidste del i behandlingen er så at Jan smutter forbi og leverer hans del af kagen, og så oprenses de bedste af svømmerne og så kommer jeg forbi og så putter de dem tilbage helt op i livmoderen.

Det må man sgu da sige er 1. klasses behandling for de små svømmere :))

Og om alt går vel (ha ha ha) Ja så er der en lille maj unge på vej.

Det skulle forresten da slet ikke genere mig, ikke at skulle rende rundt hele sommeren med stor mave – det er prøvet 🙂

Så jeg går bare og sender positive tanker sydpå.

Knus katja

Dorte13Dorte13
    Member

Og jeg krydser mine fingre for at det er nu det lykkedes! Det var jo præcis sådan vi fik lille Ellen.
    Så er sikker på at det også nok skal lykkes for jer!

olivia02olivia02
    Member

Hej Katja.

Jeg håber at alt går godt og at der er/kommer bonus i første forsøg. Jeg kan huske fra mig selv at der kan komme forskellige underlige tanker, så du ved hvor jeg er, hvis du har brug for det.

Knus Lena- der også vil være gravid

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.