Andre med ødelagte søvnmønstre ?????

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2004 Andre med ødelagte søvnmønstre ?????

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    katja1850katja1850
    Medlem

Hold op mand – hun har godt nok tillagt sig nogle vaner der minder lidt for meget om forældrenes B-mennesker vaner…..

Hun sidder i sin seng klokken 21 og siger: Jamen hvorfor skal jeg sove? jeg er ikke træt…..

Men hun bliver vel for søren træt når hverdagen melder sig og vækkeuret ringer hver morgen…..

Hilsen Katja – der faldt over Ray i fjernsynet – ikke dårlig må jeg sige… sidder lige og synger med på “hit the road Jack”

chuckiechuckie
    Medlem

ja og vi har 2 stk. specielt Ronja er sprunget på B holdet sover først kl 21-21.30 og så til kl 9-9.30 vi prøver dog at rykke det disse dage så det ikke bliver for hårdt at komme igang igen men det er jo også svært som forældre at stå tidlig op når nu man endelig kan sove lidt længere… Siff vågner før 8 og kan ligges kl 20. Vi har idag været i svømmehallen og håber så at Siff kan ryge tidlig i seng.. Ronja er lige lagt efter lidt mad og ja hun bliver altså vækket senest efter 1½-1 3/4 time så hun er træt når hun skal puttesw senest kl 8 i aften..

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.