Billig autostol? Nogle erfaringer?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2004 Billig autostol? Nogle erfaringer?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Hejsa

Bil nr. 2 skriger på en ny autostol til poden. Han har indtil nu siddet i den miderste Rømer, men den går altså ikke mere. Vægtmæssigt er det heeeelt forkert.

Er der nogen, der kender en god men billig autostol str. 15 kg + ? jeg synes ikke, vi pt. har råd til at købe en ekstra til 1200-2000 kr, som vi har i bil nr. 1. Vi kører max. 700 m. bykørsel med barn i bil 2, -og ja jeg ved godt, at det er på de korte ture ulykkerne sker!

Jeg har set en stol i Bilka til ca. 499, kan den gå? Jeg vil helst ikke nøjes med en selepude endnu eller er det mig, der er sart??

Knus Rikke

katja1850katja1850
    Medlem

Jeg har haft præcis samme dilemma – men var altså ikke vild med at købe de billige fra f.eks. Bilka – da alle tidligere test har vist at de ikke forbedrer chancerne synderligt…

Så jeg gik i den blå avis og kiggede – og fandt tilsidst en MaxiCosi Rodi XP til 500 kr. Det er præcis den samme stol, som vi havde i forvejen, så den passer vores behov. Den koster omkring 1000-1200 fra ny

Hilsen Katja

Tak, jeg fik også svar på julisiden og har netop bestilt en maxicosi inkl. fragt for mindre end 600 kr. Behørigt imponeret og lettet over, at jeg ikke endte ud i en stol fra Bilka e.lign.

Rikke

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.