Tjek af børnestøvler

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2004 Tjek af børnestøvler

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    katja1850katja1850
    Medlem

Hej alle
    Det kan ske i ikke lige har fået investeret i barnets vinterstøvle – i så fald er her en lille test af denne vinters støvler:

http://politiken.dk/tjek/dagligliv/forbrugtest/testsko/article383887.ece

Og hvor heldige var vi lige??? Vi har købte det “bedste køb”…. Så jeg er endnu engang glad (elsker at købe godt men billigt 😉

Hilsen katja

poshedposhed
    Medlem

Kan se at den klarer sig hæderligt, og vi har en mørkebrun version, netop fordi jeg skønnede at “guld” støvlen vill være svær at holde pæn.

Så jeg er også rimelig tilfreds

nilla1969nilla1969
    Medlem

Vi har også gjort det “bedste køb” :-)))

Altså jeg elsker jo at købe lækkert tøj til ungerne, men sko/støvler og vinteroverovertøj, der skal det bare være det billigste, der samtidig er godt. For Asger kan godt nok smadre sine sko mm hurtigt!! Så kan jeg få noget kvalitet til en god pris slår jeg til…

knus Pernille – der har arvet en lækker flyverdragt til Asger i år – YES! Og som reserve har han dynejakke og overtræksbuker fra h&m, det plejer at være glimrende

samsoesamsoe
    Medlem

Damn, du er skarp, Katja 🙂 Jeg købte Angulus modellen til William sidste år (dog ikke i guld – så tror jeg nok Anders var blevet en kende utilfreds 🙂 og de holder rigtig godt. Han kan faktisk stadig passe dem, men jeg tror jeg vil se om jeg kan finde et par af dem du har købt også (hvis de da stadig fås efter denne super reklame 🙂 Tak for Supersød besked i gæstebogen! Kærlig hilsen Eva.

katja1850katja1850
    Medlem

Men du ser altså brandgodt ud….

Knus Katja

Anonym
    Gæst

Jeg faldt lige over dette – BabySam Esbjerg har 50% rabat på udvalgte Bundgaard støvler – og selv om de kræver vedligeholdelse, så synes vi altså, at de er gode.

http://www.babysamesbjerg.dk/shop/default.asp?Page=../sites/bundgaard.htm

Astrid

katja1850katja1850
    Medlem

Jeg skal virkelig styre mig – også i den grad……

Jeg kunne da ellers godt lige bruge et enkelt par til Dicte…… bare som ekstra…

Knus Katja

Anonym
    Gæst

ja – hun mangler ligefrem sko det stakkels barn *S*

winniemorwinniemor
    Medlem

Og jeg kan altså ikke sidde i huset alene 🙂

Ellers havde jeg da også forsynet mig!!

Knus

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.