En ny Pia K. i mine ører

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2004 En ny Pia K. i mine ører

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    katja1850katja1850
    Medlem

Ja jeg vil ikke undskylde mit politiske ståsted, men jeg må af med det…

Karen Jespersen får snart status som Pia K. i mine ører… jeg får simpelthen ondt i hovedet og ryster over hele kroppen når hun begynder at tale…

Lad os da for søren få det valg NU!!!!

Hilsen Katja

winniemorwinniemor
    Medlem

Jeg måtte skifte kanal.. kællingen er splittergal!!

Og Pia K holder sgu da i det mindste på den samme hest, og tager de slag det giver.. Eller burde give 🙂

Mener vi havde en korrespondance om selv sammen Karen da hun skiftede parti, havde vi ikke? Fatter ikke hvad Anders vil med den partiskøge.. Men på den anden side, hvis det svækker deres meningsmålinger, og det gør det 🙂

Kh Winnie

katja1850katja1850
    Medlem

Vi har også set et program om et eller andet med mad og sultekur på DR2 – vi skulle bare væk

Hilsen Katja

winniemorwinniemor
    Medlem

Jeg slog jo så over på tv2, hvor jeg kunne erfare at landsbytosserne ville financere deres fisketur i studieland, med bl.a at skære i børnefamilieydelserne til familier fra 3. verdenslande.. Se det er sgu da en god ide, typisk vælter de sig jo rundt i penge!!! Sådan nogle islamiske vaneforbrydere..

Vorherre bevares…

olivia02olivia02
    Medlem

Jeg kan se udfra jeres tråd at det var godt jeg ikke så dr1 igår. Hvad er det præcis at der har pisset jer to damer sådan af?

Knus Lena

katja1850katja1850
    Medlem

ARGH – jeg kan endda høre hendes forfærdelige stemme inde i mit hoved lige nu……

Katja

katja1850katja1850
    Medlem

Og så er det i bund og grund jo fordi at jeg (vi) ikke er enige med hendes politiske holdninger….

Katja

winniemorwinniemor
    Medlem

.. MENNESKESYN!

katja1850katja1850
    Medlem

Og hendes comeback som socialminister…… for Venstre……..

Og nej det var ikke noget specifikt hun sagde – det var bare det at hun sagde noget….. det gav lynhurtigt en allergisk reaktion i mine øregange så jeg intet kunne høre….

HIlsen Katja

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.