Af med bleen

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    gribbygribby
    Medlem

Hej piger,

Oliver og jeg begyndte på projekt af med bleen for ca. 9 dage siden, og det går fantastisk godt.

De første dage var der RIGTIG MEGET tøj med hjem fra børnehaven, men de sidste par dage har der kun været et enkelt uheld. Jeg synes det er flot, da han først blev 3 år d. 1. august. Hvad med jeres poder, er de begyndt med projekt smid bleen?

Knus Katja og Oliver

olivia02olivia02
    Medlem

Hej

Christoffer smed bleen i starten af juli men glemmer desværre tit at gå på toilettet i bh, når det er for sjovt. Heldigvis blivere han bedre og bedre til at huske det.

Knus Lena

gribbygribby
    Medlem

Hej Lena,

Det var flot at knægten blev så tidligt renlig. Tillykke med din tvillinge-graviditet. Hvornår har du termin?

Knus Katja

katja1850katja1850
    Medlem

Vi var simpelthen så heldige at vuggestuen mente at Dicte var klar til at smide bleen allerede i april måned. Og det var hun.

Vi har ind i mellem situationer hvor hun pludselig tisser i bukserne – men det er faktisk kun hjemme det sker – ikke i børnehaven.

Det er bare så SKØØØØØNT at slippe for de bleer

Hilsen katja

katja1850katja1850
    Medlem

Hæ hæ – hvis man nærlæser hendes profil – så står der at hun har født/har termin december 2006 – og det er (vist til alt held) overstået for lang tid siden ;)))

Men det er rigtigt at hun ikke har opdateret det i den del af profilen hun selv skriver i….

HIlsen Katja

olivia02olivia02
    Medlem

Jeg har nu rettet på min profil……

Anonym
    Gæst

Johan smed bleen i starten af august, lige omkring sin 3 års fødselsdag og det går fint. Der er stadig uheld når han har det for sjovt, men det er ikke hver dag vi har tøj med hjem fra børnehaven længere 🙂

frkfasfrkfas
    Medlem

Mads Emil smed bleen i juni – fra den ene dag til den anden røg den.

Han har også haft enkelte uheld efter børnehavestart, hvor han er midt i en leg, og der er lidt for langt til toiletterne, MEN det er MEGET sjældent, at det sker herhjemme. Han har heller ikke brugt natble efter, at han smed bleen.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.