www.familietiden.dk er i luften…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2004 www.familietiden.dk er i luften…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    betogbasbetogbas
    Medlem

Hej tøser

Selv om det er laaaang tid siden jeg har skrevet… men selvfølgelig har læst med på sidelinien her hvor det er sidste udkald af min barsel, vil jeg da lige dele en, forhåbentlig med tiden, super hjemmeside til alle os med familie

Den kommer til at berøre tid i alle afskygninger, økonomi, mad… ja, alt hvad der kan give forbedret familietid, og så er der indlagt forskellige indlæg, som jeg ved i vil kunne kommentere på… Så nu er i velkomne;-)… og forøvrigt er linksne/reklamerne på siden også interessant læsning;-)

Nå men nok “reklame” herfra;-)

Her går det ellers alt for hurtigt. Maja er blevet 10 måneder og er startet i vuggestue, og jeg har lidt over en måned at finde mig selv i…. JUBIIII… der skal bare trænes, så jeg ikke ligner en hængt kat når jeg kommer tilbage;-)

Men skønt stadig at læse alle de sjove og inspirerende indlæg – og dig katja tager jeg sgu hatten af for;-)

Håber vi ses inden længe

Søndagshilsen

Betina

olivia02olivia02
    Medlem

Hej Betina

Det er godt at høre at I har det godt og stadig følge lidt med herinde. Lad endelig se lidt flere nyheder og indlæg fra dig, især i den næste måned hvor du stadig har tid.

Knus Lena

katja1850katja1850
    Medlem

Men lidt stolt er jeg da 😉
    Godt at høre at Maja har det godt. Det må da være skønt lige at have en måned uden appendix inden du starter igen.

Knus Katja

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.