Hjælp mig, vi kan ikke finde ælling.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2004 Hjælp mig, vi kan ikke finde ælling.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Forfatter
    aslaneraslaner
    Medlem

Hej tøser.

Ja dette forum kan jo bruges til mange ting og defor prøver jeg nu her for at se om nogen af jer kan hjælpe mig.

Benjamin er helt vild med Ælling fra Bamses Billedbog. Han har den som lille beanbag men ønsker sig en stor ælling til jul. Nu kommer problemet for hvor finder vi sådan en???? Har set den i Føtex men det er som hånddukke og det er ikke den. Igår var vi i en lampebutik hvor de havde er stor ælling på størrelse med hånddukkerne men altså bare som alm bamse udeb hul i ryggen. Spirtge selvfølgelig hvor de havde købt den men det kunne de selvfølgelig ikke huske.

Så nu håber jeg at nogle af jer ved hvor vi kan få fat i en stor ælling til Benjamin ( og at i forstår hvad jeg mener for en c,”) )

På forhånd tak.

Liselotte

aslaneraslaner
    Medlem

Ja det gik hvis lidt for stærke for der er da flere stave fejl i… Håber i forstår hi hi

Anonym
    Gæst

Hej Liselotte,

Har du prøvet DR´s hjemmeside, måske er det denne du søger:
    http://netbutik.dr.dk/ecommerce-products/view?product%5fid=2787&category%5fid=184

Knus Dorte

aslaneraslaner
    Medlem

Hej Dorte.

Tak for budet men det er desværre ikke den. Har været på dr’s hjemme side og Krea men kan ikke finde den på nogen af de 2 siden.

Den ælling vi søger ligner hånddukken på et prik men er bare ikke en hånddukke. men altså bare en alm bamse.

Håber andre kan hjælpe. Tjek evt denne side for at se hvordan den ser ud.

http://www.krea.dk/Resultat.aspx

aslaneraslaner
    Medlem

Er sku ikke så god til det med computer men søg efter ælling og find så hånddukken så kan i se hvordan den skal se ud bare som alm “bamse”

signe26signe26
    Medlem

Hvorfor må det ikke være hånddukken? Er der en grund til det? Nora har den store ælling som hånddukke, og hun er super glad for den :-)) Jeg har i øvrigt først fundet ud af , at det var hånddukken nu efter dit indlæg – jeg har lige været inde og kigge…

Mvh. Signe

aslaneraslaner
    Medlem
    Anonym
    Gæst

Jeg er næsten sikker på, at jeg har set en stor ælling i BabySam i Holbæk – der har jeg i hvert tilfældet købet en stor Bamse (som ikke er en hånddukke) til min brors datter!

Held og lykke i jagten:-)

KH Maria

winniemorwinniemor
    Medlem
    aslaneraslaner
    Medlem

….den er nemlig udgået. Så det ender med en hånddukke som han sikkert også bliver glad for.

Tak for alle jeres bud.

Liselotte

chuckiechuckie
    Medlem

prøv på qxl hvis du er til brugt.. nogen gange er der også nye ting

Anonym
    Gæst

Så lige dit indlæg.

Jeg har en ælling som du må købe for en billig penge. Luka er ikke specielt interesseret i den så den er som ny. Hvis du er interesseret kan jeg lige tage et billede så du kan se om det er den. Jeg har købt den i toys r us for ca. 1 1/2 år siden.

Hilsen
    katja fra september 2003

chuckiechuckie
    Medlem
    aslaneraslaner
    Medlem
    SuppeSuppe
    Medlem

I vores lokale legetøjsforretning kan man få dem alle.
    prøv lige at tjekke div. legetøjsforretninger her op til jul, det ser ud som om bamse, kylling og ælling igen hitter.

Ninna
    (Farsø, Nordjylland)

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.