Hypospadi

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    stoltmorstoltmor
    Medlem

Hejsa. vil gerne vide om der er andre der har børn med hypospadi. det havde marcus nemlig og er blevet opereret på skeby sygehus. Hilsen Kamilla

novmamanovmama
    Medlem

Hej.

jeg har skrevet til dig i dit dagbog indlæg.

Rikke (november mødregruppe)

stoltmorstoltmor
    Medlem

Hej. Har tjekket alle hjemmesiderne men heldigvis er han blevet opereret men det virkede værre end det egentlig var. Men skriv endelig hvis der er noget.
    Kamilla

novmamanovmama
    Medlem

hvor længe lå din søn ‘fastspændt’ og var det svært at få ham til at blive liggende, jeg gruer lidt for dette da han er en meget aktiv lille gut, ham jeg har, men det er de jo….
    hvor lang tid tog selve operationen? de meger at det vil tage 3 måske op til 4 timer med Kasper, jeg kan slet ikke holde ud at tænke på det.
    lige nu har jeg han hjemme, og har haft det siden i går, fordi jeg ikke vil have han skal i dagpleje og risikere at blive smittet af de andre børn, fordi nu skal det helst overståes, så det jeg kan forhindre med henhold til syge mennesker, så holder jeg ham væk… han skulle også helst have detoverstået inden jeg skal føde, og det skal jeg om 2 mdr., det skal jo være ham og kun ham som får min opmærksomhed.

jeg håber også jeg kan sige som dig bagefter, st det virkede værre end det var….

Rikke

stoltmorstoltmor
    Medlem

Hejsa. Det tog fire timer med marcus men børnene vænner sig hurtigt til det, selv de mest aktive børn. Operationen er ikke slem. Men de skal have piller hver 4 timer og kl 2 om natten. Det er psykisk hårdt så man skal have godt med legetøj og godt humør.
    Marcus lå fastspændt fra den 2 dec til den 8 dec. Det er et krav at de skal være fastspændt i 6 dage. Marcus operation tog 4 timer og det samme med en der hedder magnus vi lå sammen med. Det værste er nok at de skal tisse tre gange inden man skal hjem og det virker som om at det tager evigheder.
    hilsen kamilla

novmamanovmama
    Medlem

Jeg er glad for at hører at det ikke er ‘så slemt’ fordi selvfølgelig er det slemt, men man, eller jeg, har det måske med at gøre det værrer end det er, og jeg har også nogle rigtig grimme tanker om et han enten ikke vågner fra narkosen igen, eller får en hjerneskade af det. så jeg håber faktisk at han bliver opereret på tirsdag, og ikke at det bliver udskudt pga at de ikke har tid eller fordi kasper er syg, nu skal det overstås!
    jeg er begyndt så småt at pakke eller finde ud af havd vi skal have med begge to, men ellers får vi vel besøg hverdag, og kan få fragtet det ud vi mangler.
    Jeg havde ikke hørt om den pille hver 4. time, det er da ikke nemt at få et halvsovende barn til at sluge en pille kl. lort om natten….

Rikke

VivileaVivilea
    Medlem

Hej Kamilla Hvor gammel var Marcus da han blev opereret? Min søn Philip skal nok osse igennem den operation men lægerne vd endnu ikke om de bliver nødvendigt da han kun er 2 mdr. og ingen problemer har endnu..

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.