Smil du er på

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    makimaki
    Medlem

Hej med jer. Sannepande har lagt besked i gæstebogen på hjemmesiden og jeg blev godt nok meget misundelig *GG* Hold da op et smil Oskar kan lave:-)))) Det kan min Robin ikke og han er enda ca. 20 dage ældre??!!! Er min den eneste der ikke er så meget for at smile?? Han smiler da lidt, men meget sjællent. Han smiler aller mest når han ligger og sutter eller når han små sover. Men at hive sådan et flot smil ud af ham som Oskar’s, det kan vi da overhovedt ikke. ÆV!!

Tjek smilet ud på hjemmesiden i Gæstebogen og fortæl mig lige…..Kan jeres også smile SÅ meget.???

KH fra en lidt misundelig Maki og Robin 9 uger.;-)

Anonym
    Gæst

hejsa Maki. nu må du altså ikke blive helt fortvivlet vel…for børn er altså meget forskellige;0) min Noah kan også smile stort, smiler oftest når han lige har sovet og er frisk. Jeg er sikker på at din dreng også nok skal smile meget, når han ligepludselig for lyst til det:0) kærlig hilsen Sussie og Noah 1 måned+ 5dage

Lizzy75Lizzy75
    Medlem

jep Emily kan også smile og har gjort det ca i 14 dage nu. det startede med nogle små smil som vi næsten skulle stå på hovede på for at få. men nu smiler hun meget. Især hvis hun er har sovet og er frisk og godt mæt. det er bare dejligt.glæd jer.

lisbeth & emily 7+1

Anonym
    Gæst

Hej Maki

Det er et vildt flot smil sannepandes søn har,men min Laura kan også smile så meget.

Når Laura smiler så er det med øjne og en meget stor skæv mund,det ser virkelig så bedårende ud og man smelter bare total.

Hej Connie Laura 2 mrd i dag

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.