grøden…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Nikita82Nikita82
    Medlem

Hej
    Håber I alle har haft en rigtig god jul og et godt nytår =O)
    Tænkte bare på, hvor mange måltider grød I var kommet op på og der var favoritterne =O)
    Vi er på frokost (morgen) og aften… Risgrøden uden grøntsager el. ligende er helt klart favoritten =O)

Knus herfra
    Niki og Amalie (snart 5 mnd!)

lenelouiselenelouise
    Medlem

Hej

Thomas bliver 5 mdr her den 9 januar.

Han har fået grød siden lige før han fyldte 4 mdr. Nu får han hirsegrød til middag. Jeg har de sidste dage introduceret frugtmos om eftermiddagen, og så er vi begyndt med kartofler/gulerødder til aften, når han ikke er for træt. Inden sengetid får han en flaske majsvælling, da han ikke rigtig gider at ammes mere.

Hans favorit er helt klart hirsegrøden, som er Beauvais pulvergrød. Den er der jo ingen klumper i! Når jeg serverer hjemmelavet kartoffelmos (med meget små klumper), så tror han, at han skal dø…… Men når bare der ikke er for mange klumper, så glider alt ned, da han er en rigtig lille ædedolk!

Lene og Thomas

Anonym
    Gæst

Jo tak – vi har skam haft en rigtig dejlig og hyggelig julferie. Lidt trist da manden og de to store tøser tog afsted i morges, men også dejligt at få en “normal” hverdag igen;-)

Her er vi nu også begyndt med grød. Frida har fået grød/mos én gang om dagen ind til videre – men jeg tror hun er klar til et grød/mos måltid mere.

Den sidste uges tid har hun fået sin grød/mos sidst på eftermiddagen – og hun er vild med det!!!

Vi har ikke prøvet så mange varianter endnu – kun hirsegørd m. æble + kartofelmos m. gulerødder. Begge dele glider fint ned, men jeg er ikke i tvivl om, at hirsegrøden er favoritten:-)

KH Maria & Frida (også snart 5 måneder – som tiden dog går)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.