syge store søskende!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2004 syge store søskende!!

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    ninat1ninat1
    Medlem

ja puha, her kører det på pumperne!
    Den store på 3 år er syg, rigtig møghamrende syg! var til lægen idag og det er en voldsom forkølelses ting med hoste osv. som kører (lægen havde lige selv haft den, så han kunne fortælle at det tog en uge!!!). Håber bare ikke den bette fanger den. Men hvad kan man gøre?
    Hun havde så i øvrigt svamp, men det er jo til at have med at gøre. Hun er egentlig ikke så rød, men eftersom creme eller kogtvandsklude ikke virkede, så måtte hun også lige kigges på af lægen. Det eneste hun gider er at ligge med rumpetten bar foran varmeblæseren og holde fast i sine fødder 😉
    Men den stores sygdom kan jeg slet ikke klare, for han har lidt en del af feberkramper, så mit hjerte sidder helt oppe i halsen når han har feber. Og hvad gør man lige med den lille hvis vi ender på hospitalet, ak ja, alle de tanker.Det plejer dog at være først eller andet døgn han får kramper, så jeg håber faren er drevet over nu.
    Tør slet ikke tænke på hvad jeg stiller op hvis den lille også får feber, men den tanke vil jeg prøve at ignorere lidt endnu, en dag af gangen!!!!
    Nina

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.