badering med bund?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2004 badering med bund?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe sådan en. Jeg har været i BR, toysus, bilka uden resultat. Jeg ved godt de frarådes da nogen er druknet da de har været uden opsyn.
    charlotte

chuckiechuckie
    Medlem

Jeg er enig med Winniemor, vi har dog en sådan badering men det er ikke til egen leg.. men bare som ekstra hjælp når Siff gerne vil plaske uden at hænge på mor og far… men jeg vil bestemt aldrig forlade hende når hun bruger den… vi er jo gået i vandet for at lege… Jeg ved Frederikbserg Svømmehal har sådan en liggende og Siff har prøvet den en gang og det var rigtig sjovt… vi har endnu ikke brugt vores egen (købt brugt på nettet) Siff elsker vandet men vi går til svømning og der bruger man jo ikke sådan en… men mon ikke man kan købe dem i udlandet… eller gøre som winniemor en alm. badering…

Winnie der nyder freden

winniemorwinniemor
    Medlem

Men jeg er også rabiat i mine badeholdninger :o)

ingenting helst – og hvis det endelig skal være så en ganske almindelig badering de kan ligge i…
    Jeg mener at det giver en falsk tryghedsfornemmelse med al den opdrift.. Så hellere opdage at hvis man trækker det der blanke våde ind så river det i luftvejene :o)

Jeg prøvede at give Mathilde et korkbælte på.. Kors noget lo..

Nej nej.. det bedste at svømme med er en mor eller en far der giver støttende hånd…

Kh Winnie.

Hej

Vil bare sige, at børn i alle aldre kan hænge fast i alm. baderinge, hvor den så er skyld i, at de ikke kan få hovedet over vandet.

Det bedste er armvinger – bælter, eller oppustelige ting, uden hul i. Dem ryger de bare af (kræver jo så armvinger – bælte).

Bruger dog heller ikke noget til Thea, så længe hun er så lille.

Mvh

Rikke

winniemorwinniemor
    Medlem

…vil jeg tage afstand fra alle slags babyopdriftsmidler. For der er, stillet op overfor hinanden, med garanti lige mange ulemper ved dem alle sammen.. Og hvad der er bedst er nok en subjektiv vurdering.

Vinger og bælter er efter min personlige mening noget fanden har skabt for at vores børn ikke skal lære at svømme.

Nej det bedste er som nok en Mutti med glukkerne åbne, der er så elskværdig at vende Trolden så den får den rigtige ende i vejret, skulle uheldet være ude..

Vi skal jo altså heller ikke glemme at det er de færreste babyer der drukner hvis der løber et enkelt skvulp vand indenbors.

Kh Winnie.

winniemorwinniemor
    Medlem

http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76&vn=101-058577

Og jeg bliver meget meget vred på dig hvis du misbruger plastictingen :o))))))))

God Sommerferie…

For lige at understrege det så har jeg aldrig i sinde hun skulle sidde alene og plaske rundt i den uden opsyn. Vi går til babysvømning og hun har mærket hvad der sker når hovedet kommer under vand osv. Det jeg havde tænkt mig med den var når hun var med mig i poolen i haven kunne hun være i den selvfølgelig med mig ved siden. Håber ikke nogen tror hun skulle sidde derude alene mens mor her tog en lur på sofaen……Men tak for hjælpen. Jeg vil prøve at kigge på den hjemmeside.
    Charlotte

Lotte8585Lotte8585
    Deltager

Prøv at tag et kig her: https://fedepriser.dk/shop/badebassin-og-pools-259c1.html
    De har alt i baderinge, badebassiner og andet sjovt 🙂

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.