God billig sofa?? (OT…)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 God billig sofa?? (OT…)

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    nilla1969nilla1969
    Medlem

Det ser ud til, at jeg forhåbentlig får råd til at købe mig en sofa mere eller mindre med det samme efter R er flyttet. Jeg var ellers forberedt på, at der måske ikke blev råd i første omgang, men hvis der ikke dukker alt for mange uventede udgifter op, burde det nok kunne lade sig gøre.

Men det bliver ikke en italiensk luksusting 😉 Det har vi nu heller ikke nu; vi har en fra Ilva, som da har været OK, meeeeeeen så heller ikke mere.

Jeg vil gerne have en rigtig “flyder” med chaiselong, som helst ikke bliver løs i fjedrene (det er det, der irriterer mig ved den jeg snart ikke har mere)

Er der mon nogen af jer, der har gode (eller dårlige) erfaringer at dele?

knus Pernille

ingefdingefd
    Medlem

Vi har en fra BoConcept, og jeg syntes ikke helt den lever op til prisen, der er hurtigt blevet “baller” der hvor der oftest siddes. Og puderne satte sig i løbet af et par måneder.

Så den vil jeg ikke anbefale 🙁

knus og god jagt

Inge

katja1850katja1850
    Medlem

Hmmm vil allerførst sige jeg kan ikke anbefale dig vores sofaer 😉 Har desuden fundet ud af at næste gang jeg køber sofa så skal de have løse puder. Disse blev siddet ihjel inden for det første år, mens jeg ammede Dicte siddende op af armlænet.

Nå men nu ved jeg jo ikke hvilken pris kategori du egentlig arbejder med men har hørt andre snakke om denne fra Biva (vil lige sige at jeg IKKE har set den IRL – og aner ikke om den er god).

http://www.biva.dk/product/?MainGroup=25&ProdGroup=125&ProdId=340557

Ellers har Ikea en i samme pris kategori.

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S59840651 Igen har ingen ide om kvaliteten.
    Happy couch surfing 😉

Knus Katja

mettekkmettekk
    Medlem
    mettekkmettekk
    Medlem

Jeg kan godt anbefale Biva.

Vi har selv lædersofaer (bycastlæder) derfra, med faste sidde-hynder og det har jeg altså sat pris på – de skal ikke hele tiden bankes ind på plads.
    De hynder man sidder på, er ikke synket sammen synes jeg – og sofaerne er vel ca. 3 år nu. Ryghyndene er faldet lidt, men det er fordi er lidt bløde og sådan nogen der stritter højere end selve rammen på sofaen. Så det er jo op til en selv ikke altid at hænge på hynderne….

Min søster har også sofaer fra Biva og heller ingen klager der, så vidt jeg ved. De har stof sofaer.

Håber du finder noget godt.

Mette

Anonym
    Gæst

Nu kommer det jo an på, hvor billig den skal være. Jeg ved vores nabo har købt en for ca 5000 i IKEA med chaiselong og den klager hun i hvert fald ikke over. Vi har købt en fra Ilva til omkring 10000 og den er jeg super glad for. Det er dejligt læder, som er nem at rengøre og shine op. Læderet er blødt og holder sagtens til to drenge der mosler og hopper i den. Vi har haft den i 3-4 år og jeg kan ikke mærke, at vi synker ned, ikke holder facon eller lign. Før den havde vi en, hvor læderet blev utrolig hårdt og stift og den endte da også med at revne på tværs. Så mit krav denne gang var at læderet skulle forblive blødt og nemt at vedligeholde.

Marie

stiniistinii
    Medlem

Min svigerinde har sådan en biva-model til salg? Den er vist max et par år? Ingen børn ;o) der har hoppet i den.

Hun bor i Slagelse?
    Ved ikke om det er noget?

Kh Stine

nilla1969nilla1969
    Medlem

Vaskemaskinen var ved at tage billetten i weekenden; det skete dog ikke, men jeg tror ikke jeg kan holde ud at bruge hver en klink på kontoen! Jeg er vant til altid at have en lille “buffer”, og det blev jeg klar over at jeg ikke har nerver til ikke at have…

Så sofaen kommer nok til at vente lidt 😉 Enten klarer jeg mig i mellemtiden med madrasserne og sækkestolen, eller hvis det ikke går, så har en sød kollega tilbudt mig at jeg kan hente en 2-personers hos hende (garanteret røg- børne- og dyrefri *GG*)

Men tusind tak for hjælpen 🙂

knus, Pernille

tanteettetanteette
    Medlem

Vi har en 3 personers god solid sofa til salg. Det er i Vojens… Ved ik lige, hvor du bor??

Blot et tilbud!!

KH Henriette 36+2

nilla1969nilla1969
    Medlem

Men tak for tilbuddet 🙂

knus, Pernille

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.