Død,ulykke og sygdom haves. Retfærdighed søges.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Død,ulykke og sygdom haves. Retfærdighed søges.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    badlandsbadlands
    Medlem

……….en ringe trøst, men der er altid nogen her med en virtuel skulder og ører der vil lytte.

Synes godt nok også I har taget jeres part af bad news men det fungerer desværre ikke sådan at det rammer retfærdigt. Jeg har sagt det før, men i sådanne tilfælde er der ingen mening – det ER meningsløst, og det skal det være. Fordi: Hvis der var en mening med det, var det et udtryk for at man selv havde fortjent det altså at det var ens egen skyld. Intet kunne være mere forkert.

Mange tanker
    Lone

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Dagens positive input: Du giver utroligt meget igen i dine indlæg! Du formår at komme igennem på en rigtig god måde som viser du forstår/’hører’ det skrevne og samtidig viser du utrolig stor rummelighed!

Selvfølgelig er det en kedelig besked – heldigvis er du den allerbedste han kunne bo sammen med når han nu har fået det – for du kender det og forstår hvad der rør sig omkring det at have phsoreasis!! Heldigt for ham!

mange knus og tanker herfra!
    Christina

olivia02olivia02
    Medlem

Hey.

Idag er jeg godt nok en del nede. Jeg har brug for at komme af med noget af det og er ikke ude efter ynk/melidenhed. Oveni i alle de mange “spændende” ting vi har haft i dette år kommer så….tata: Christoffer har arvet min phsoreasis. Han har nu udslæt over det meste af kroppen og jeg kan slet ikke overskue at skulle til hudlæge og til at han måske skal til at smøres med hormoncreme. Så kom med dagens positive input.

Knus Lena

nilla1969nilla1969
    Medlem

Jeg er enig med Lone; der er efter min mening ikke nogen retfærdighed i, hvordan man rammes. Og nogle bliver desværre bare ramt så urimeligt hårdt :-/

Jeg tænker på jer, søde Lena, og håber at der snart dukker et lyspunkt op for jer.

Knus Pernille (hvis mand i øvrigt også har psoriasis)

TrineJuliTrineJuli
    Medlem

Selvom du ikke er ude efter ynk eller medlidenhed, så synes jeg altså at du og din familie har taget rigeligt. Så det må godt have en ende.

Trine

camillabagcamillabag
    Medlem

Kære Lena
    Her går jeg rundt og føler mig fyldt op af mine børns dårligdomme, som i den grad er petitesser i forhold til, hvad du må rumme!
    Jeg vil øøøønske for os begge (men især dig!) at år 2009 ikke byder på flere helbredsmæsige nedture – eller for den sags skyld nedture af nogen art.
    Hvorfor fanden ku’ man dog ikke bare vinde i Lotto istedet???

Stort KNUS
    Camilla

Ninna3Ninna3
    Medlem

Det virker ikke som om, at der er særlig meget retfærdighed… Når man har oplevet så meget som jer, så er phsoreasis ikke lige det, man har brug for…

Men ja, du har os i det virtuelle space… Og som Christina skriver, så er du god til at komme med konstruktive ideer i vores forum og meget værdsat her… Hvis du har brug for mere end det virtuelle space, så giver jeg gerne en kop kaffe / the. Jeg bor jo ikke så forfærdelig langt væk…

Hilsen
    Ninna

appesinaappesina
    Medlem

I må tilsyneladende være født under en uheldig stjerne. Øv altså. Men heldigvis har i også meget godt i livet og det ved jeg jo at du fokuser på i sidste ende men klart du lige tænker arhhhhhh hvorfor nu det her også. Daniel bliver smurt med hormon cremer en uge, 14 dage ca hver 2 måned og sys at man hurtigt vender sig til at det blir en slags rutine at smørre det. Han laver ik engang nogen indvendinger og har ik gjort det de sidste par år men han vil dog være med til at smørre det nu til tider og det tar lidt ekstra tid at få vasket fingerne grundigt bagefter. jeg plejer dog at snyde ham med at jeg putter hormonen cremen på og bagefter kan kan komme “tryllecremen” på(som bar er alm fedt creme)og egentlig er det en ret intens hyggelig stund at smørre ham ind og vi får en snak imens. Så det kan godt være noget ok at sku smørres med hormon cremer, hvis man er åben for det og vælger at se det positivt. smil. God weekend

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.