Så er den gal igen :-(

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Så er den gal igen :-(

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    camillabagcamillabag
    Medlem

Nanna har fået en slem omgang blærebetændelse. Den lille stakkel! På vej hjem fra børnehaven var hun helt ulykkelig og spurgte hvorfor det kom igen, når hun nu var blevet opereret.
    Det var selvfølgelig også dumt af mig, at jeg lovede hende, at når hun var blevet opereret så fik hun ikke blærebetændelse mere. Den operation var bare SÅ slem for hende – og nu føler hun, at det ikke har været noget værd 🙁

Michael og jeg er også meget bekymrede for, om det betyder, at vi skal til Skejby igen… der er små 10% som er nødt til at få endnu en operation… hm, det er ikke alt for opmuntrende!

Camilla

SmoothieSmoothie
    Medlem

Øv, det er jeg ked af at høre, Camilla

Rigtig god bedring med hende :O/

Rikke

ingefdingefd
    Medlem

Ej, Camilla det er jeg ked af at høre, god bedring med hende.

Knus

Inge

acinchinaacinchina
    Medlem

aaahhhh Camilla, det er jeg vel nok ked af at hoere. Jeg kan virkelig godt forstaa at du er ked af det og risikoen for at skulle starter forfar.

jeg haaber du formaar at nyde helligdagene alligevel…

Rigtigt god bedring med hende…
    /AC

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Hold nu fast i at vi alle kan gå hen og få blærebetændelser og så krydser jeg for at de ikke betyder noget. Hvem henvender I jer til når der opstår noget, har I en direkte kontakt eller skal i via e.l.?

Rigtig god bedring med hende.

Kh Christina

camillabagcamillabag
    Medlem

Altså, de primære ting med at stixe urinen og give hende noget medicin – det fikser jeg jo sæl, ik… så var jeg heldig, at egen læge har længe åbent om onsdagen, så urinprøven fik jeg afleveret, så de kan dyrke og resistensbestemme.

mht. de mere komplicerede ? – med hendes misdannelse og hvad der skal gøres eller ikke gøres, der har vi jo heldigvis en børnelæge, som jeg forguder. Hun ved alt, hvad der er værd at vide om sygdomme i urinvejene hos børn, og det er hende der tager sig af såvel Mathias som Nanna. Hun er først i sin praksis på mandag, så da må jeg lige ringe og tale med hende. Talte med hende om Mathias i denne uge, og vi var også lige kort omkring, at det heldigvis gik godt med Nanna – nå! det holdt så bare ikke…
    Jeg ved godt, at alle kan få blærebetændelse meeeeen skal jeg være ærlig, så tror jeg inderst inde mest på, at hun ender med endnu en operation. Der er jo en lille stump af den ekstra urinleder nede i blærevæggen, og den har hidtil lavet en ordentlig “slynge” eller bule eller hvad man skal kalde det ind i blæren, så jeg var egentlig lidt urolig for, om hun ville få ballade med det…
    Nå, men jeg er trods alt positiv. Jeg mener, vi har det jo ellers godt, og jeg ser så mange frygtelige skæbner på mit arbejde for tiden, at jeg nærmest bare er lykkelig for, at vi er her og er rimelig raske!

Kh Camilla

smirnoffsmirnoff
    Medlem

Stakkels Nanna. Håber det her er sidste gang – et engangstilfælde efter op.

God bedring med hende.

Kh Smirnoff.

Ninna3Ninna3
    Medlem

Rigtig god bedring med hende. Ikke lige det i havde brug for…

Jeg håber, at i allesammen snart bliver raske, så i kan bruge energi på noget andet. Godt i har hinanden og sådan en dejlig familie…

Hilsen
    Ninna

God bedring med hende. Håber ikke, I ser mere til det.

– Anja

nilla1969nilla1969
    Medlem

Øv altså 🙁

Og ja – det er endnu mere øv, når man har fået lovet børnene noget, der så viser sig ikke at holde.

Jeg håber I slipper for endnu en operation.

knus, Pernille

SanneSsSanneSs
    Medlem

Øv altså Camilla.
    JEg håber snart dine unger får lov til at slippe for alle de ekstra sygdomme, som de er blevet ramt af.
    HEld og lykke med Nanna.

knus
    Sanne

TrineJuliTrineJuli
    Medlem

Hvor er det bare not-fair. Håber det går bedre.

Trine

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.