Pyh ha de prøver da også at sætte en stopper for os hva’?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Pyh ha de prøver da også at sætte en stopper for os hva’?

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    SisseAndSisseAnd
    Medlem

så vi ikke når de 90:)

Jeg har i hvert fald ikke kunnet komme på hele dagen idag, og så netop idag hvor jeg arbejdede hjemme og havde lidt mere tid til liiiiiige at kunne lure herind og svare lidt. Det er supersvært at følge dialogen når man egentlig ikke kan se hvem der er hvem, hvem Ida det f.eks. var der lige havde kigget med etc.

Og hvad skete der så……tja jeg røg ind og bestilte billetter til Folk og røvere i Kardemomme by og billetter til Jens og mig til Depeche Mode til sommer……ih det var slet ikke meningen men nu glæder jeg mig helt vildt til det!!

Har I lavet overspringshandlinger mens ND har været nede for nye indlæg?

Knus Christina

ingefdingefd
    Medlem

Altså efter ND, FB kan jeg sagtens klare mig uden et par dage, men da ikke ND.

:-))))

ingefdingefd
    Medlem

Ja, jeg har også prøvet fyre nogle indlæg af, men de er slet ikke gået igennem – tænkte også, at de prøvede at bremse vores mission om de 90000 indlæg

Men sikke nogle dejlige overspringshandlinger du har fået lavet i stedet for.

Knus

Inge

Anonym
    Gæst

Ja, jeg har også lettere abstinenser… :o)

Jeg har fået skrevet lidt på min opgave og bagt boller – efter at have vasket skabet ned med MASSER af sæbe!

Har jo næsten lige købt mel og for en gang skyld, fik jeg ikke hældt det over i nogle krukker med skruelåg, så i dag var alle mine melposer levende, da jeg kiggede i dem – heldigvis havde jeg ekstra mel i kælderen, meeen for pokker, det er klamt!!!!

Knus fra Ditte, der fik hældt lidt rugmel og havregryn i hvedemelet, så de ikke er helt usunde ;o)

Annette70Annette70
    Medlem

når jeg vil læse et indlæg så åbnes det i et nyt vindue

Er det også sådan hos jer?

annette

SisseAndSisseAnd
    Medlem
    TrineJuliTrineJuli
    Medlem

vedr. DM til sommer. Har lige kigget på billetnet men kan ikke finde noget. Fortæl fortæl, jeg må også have billetter.

Trine

Du skal sørge for at støvsuge godt rundt ved alle revner i skabet – også selv om det ser ud, som om der ikke er flere dyr.

Jeg taler desværre af dyrtkøbt erfaring 🙁

Mvh. Anja

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Det er på Billetlugen.dk

Det er i Parken d 30 juni og jeg glææææææder mig. Der er ikke flere ståpladser og heller ikke de dyreste siddepladser. Vi har fået billetter på B2 som er nede på bagsiddepladserne hvis du forstår;)

Knus Christina – der missede dem i februar forrige år

Anonym
    Gæst

Tak for oplysningen – det anede jeg faktisk ikke….

Knus fra Ditte, der ville blive pænt hidsig, hvis jeg om kort tid igen skulle ud og konstatere, at mit mel har fået liv…..

Hanne77Hanne77
    Medlem

Hvis det er mel-møl, så laver de pupper i de der huller, man sætter hyldebærerne i og man kan døje med det i meget meget lang tid. Har jeg hørt. Mit mel er i lukkede bøtter, men jeg har engang fået mel med mel-møl i. Skide øko-mel 😉

Hanne

Ninna3Ninna3
    Medlem

Jeg lavede gevaldige overspringshandlinger i går, mens netdoktor var nede: jeg arbejdede 😉

Tsk. tsk 🙂

Hislen
    Ninna

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.