Hvilket mobilselskab?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Hvilket mobilselskab?

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Annette70Annette70
    Medlem

Jeg bliver holdt i et jerngreb i mit ægteskab!
    Claus han bestemmer hvilket mobilbusiness jeg skal benytte, og så sætter han penge ind på mit taletidskort, som han mener jeg fortjener at få nogle….
    Ha ha ha – som jeg morer mig.
    Faktisk så aner jeg ikke hvilket selskab jeg bruger, men kan huske for nogle uger siden jeg fik en sms om at jeg havde mindre end 50 kr på kontoen, så jeg er da nok snart uden kontakt til omverdenen?!

Jeg vil håbe jeg har penge på kontoen i aften, så skal jeg stemme i talent showet – er det ikke pinligt, det har jeg aldrig gjort før, men har heller aldrig været så imponeret af nogen som jeg er af nørden jeg ikke lige kan huske hvad hedder. Dælen han er go’e til at danse!

/Annette – der også fik vævet en lang historie, uden overhovedet at svare på hvad du spurgte om hmmmm

Anonym
    Gæst

Er det ikke latterligt – nu har jeg været trofast Sonofon kunde i noget nær 100 år, men så har der været få problemer med deres kundeservice, hvor jeg godt tør sige, at der er grobund for forbedringer…. men pyt med det, det kan jeg sagtens håndtere de få gange, jeg har haft brug for at kontakte kundeservice, men samtidig gør det også, at jeg ikke føler mig særlig forpligtet til at binde mig yderligere til Sonofon, så med hjertet oppe i halsen har jeg nu sendt en skrivelse afsted for skifte selskab (latterligt at jeg får helt hjertebanken ved at skifte, ik’?).

Valget faldt på Bibob – det er ret billigt…

Hvilket mobilselskab har I?

Knus fra Ditte – kunne åbenbart ikke gøre det kort….

Anonym
    Gæst

Med dit svar – ja uden egentlig at svare ;o))

Men så ved jeg da DET, at du bliver skarpt overvåget hvad telefoni angår *GG*

Knus fra Ditte, der også selv skal sætte penge ind på kontoen, når jeg en gang overgår til Bibob….

Vi har Sonofon og er superglade for det.

Shaker Super hedder abonnementet og det ryger aldrig over abonnementprisen. Hvert halve år får jeg ny tlf ved at sælge den gamle. Jeg køber bare en ny til de samme penge, som jeg kan få for den gamle = gratis ny tlf 2 x årligt 🙂

ingefdingefd
    Medlem

Telmore har jeg, manden har måtte skifte til Telia for at få en iPhone. Den store har også Telmore, og har nu næsten brugt de penge, han fik ind på den til jul (300 kr).

Til at begynde med valgte vi Telmore, fordi de ikke lukker telefonen, selvom den ikke har været brugt i 3 mdr. For et par år siden brugte vi jo stort set ikke telefonerne, men de var rare at ha’. Jeg er nok også bare for loyal, men jeg gider bare ikke skifte for at spare 5 kr om måneden, og jeg har ikke behov for en ny fancy telefon, som jeg alligevel ikke gider sætte mig ind i.

Knus

Inge

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Hej

Jeg har taletid hos CBB, tidligere Tele2. Men jeg bruger superlidt mobil, sms’er meget lidt og ringer kun nødvendighedssamtaler – jeg er ikke typen der sludrer længe i telefon, hvis jeg endelig gør er det fra fastnettelefonen og den er betalt af firmaet*gg*

Så det er noget med 100 kr i kvartalet.

Knus Christina

Helene77Helene77
    Medlem

Herhjemme har vi alle telmore, som vi er superglade for. Det er nemt og kan godt lide servicen. Havde glemt at fylde penge på, og nytårsaften kl 17 dør telefonen – de lukker den. Øv, det er bare surt. Men jeg gik på nettet fyldte penge på, samt et gebyr på 50 kr for at åbne telefonen igen, og vupsi 10 minutter senere virker min telefon igen. Se, det kan jeg bruge til noget!

Desuden har de fleste i min familie og nære veninder telmore, og for 29 kr om mdr, kan vi snakke gratis sammen (telmore til telmore) så det har betydet et fald i mobilprisen.

/Helene

stiniistinii
    Medlem

Også Telmore her. Får tanket op uden jeg skal røre en finger. Får en sms når der er under 50,- og når den når de 00 så sættes der 200,- ind. Bruger den stort set kun til sms. Fastnet betaler mandens firma…

Kh Stine – som slet ikke taler lige så meget i tlf som før jeg fik børn…

Anonym
    Gæst

Jeg har bibob….det synes jeg er det bedste tilbud pt. Før havde jeg Telmore,men fandt altså bibob billigere end Telmore. Det der er fedt ved Bibob er at du ikke betale opkaldsafgift og kun betaler for de sekunder du bruger og NIKS WEIDER.

Kh Michéle….på sin allerførste NV på Frederiksberg Hospital*S*

Anonym
    Gæst

Kan se at mange af jer har Telmore eller CBB. Jeg overvejede også CBB, men valgte Bibob netop fordi, der ikke er opkaldsafgift på. Så hvis jeg skulle ringe til en, der ikke svarer, så koster det mig kun det antal sekunder opkaldet tager! Ikke 50 ører ekstra for bare at ringe op.

Jeg bruger heller ikke min mobil sådan teenage-agtigt, hvis I forstår, men jeg kan nu heller ikke undvære den. Men i forhold til nogle af jer så anvender jeg den nok lidt mere…. kommer gerne op over 100 kr. i kvartalet hos Sonofon.

Knus fra Ditte

karlos78karlos78
    Medlem

Hejsa
    Jeg er TDC mobil kunde og er super glad for det – kan godt være det ikke er det billigste – men er super glad for play 🙂

Hilsen Mette

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.