Københavnermøde i morgen???

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Københavnermøde i morgen???

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Ninna3Ninna3
    Medlem

Nu er der forslag om i morgen aften i Hvidovre / Birkerød…

Hvor mange kan der?

Da jeg skal have fat i babysitter, er det lidt vigtigt at finde ud af det – da det er kort varsel..

Hilsen
    Ninna

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Hej

Jeg vil gerne mødes, vi kan sagtens sige inde i byen hvis det er det nemmeste for alle parter?

Vores sædvanlige kl 18??

Knus Christina

camillabagcamillabag
    Medlem

Jeg kan desværre ikke 🙁 Er i forvejen ikke hjemme 3 aftner i denne uge pga. diverse… øv

Camilla

Anonym
    Inaktiv

Ja altså, jeg er klar – uanset hvor det bliver? Men jeg vil da også gerne vide besked – ikke mindst fordi jeg tager af sted til Kbh. i morgen tidlig og ikke vil være på nettet mange minutter i morgen… (og også godt kunne tænke mig at få tid til at lave en nødplan, hvis denne alligevel ikke bliver til noget?)

Rikke (som håber på, at nogen er med på at mødes i morgen – i Hvidovre, Birkerød – eller til sushi? Og hvis det skal være privat, hvordan gør vi det så – jeg har ikke ligefrem mulighed for at kokkerere et eller andet og medbringe?)

olivia02olivia02
    Medlem
    TrineJuliTrineJuli
    Medlem

jeg kan godt og det er fint med vores vanlige kl 18.
    Trine

Ninna3Ninna3
    Medlem

Sushi i idag klokken 18. Hvem bestiller bord? og bliver vi 4?

Hilsen
    Ninna

Anonym
    Inaktiv

Jeg har lige tjekket – de åbner først kl 17, så vi kan vel næsten ikke nå at bestille bord?

Til gengæld plejer der heller ikke at være overfyldt kl 18- det har der i hvert fald ikke været de sidste par gange, jeg har været der :O)

Jeg kommer i aften, hvis ikke jeg hører andet! (og tak for sms, Ninna) – dog bliver jeg måske en smuuuule forsinket, for jeg kommer først fra Emdrup st. kl lidt over 17 – og vil gerne lige nå ned og tjekke ind på hotellet (og komme af med oppakning), inden spisning :O)

Rikke

Ninna3Ninna3
    Medlem

Så jeg håber, at der kommer flere end mig og Smoothie – ellers har vi jo prøvet det før, og det var også superhyggeligt 🙂

Hilsen
    Ninna

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.