Københavnermøde??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Københavnermøde??

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • Forfatter
    Ninna3Ninna3
    Medlem

Nu kunne jeg jo af gode grunde ikke være med sidste gang, så er der nogle, der er med på at mødes? Det er længe siden – i hvert fald for mig 🙂

Hilsen
    Ninna – selvfølgelig med på sushi, men også andet, hvis i andre er trætte af det 😉

SisseAndSisseAnd
    Medlem

jeg vil gerne mødes:) og jeg spiser gerne sushi!

Men vi kunne også mødes på en ny måde – hvad med: bring en ret og egne drikkevarer og vi mødes privat? Lidt a la da vi mødtes til brunch i sin tid….

Jeg lægger gerne hus til, hvis I gider køre til Birkerød? Men ok kommer der pludselig 30 så kan vi nok ikke være her, men de andre gange har vi jo været alt op til 10…

Knus Christina

TrineJuliTrineJuli
    Medlem

Jeg vil også gerne mødes snart. Trænger til at blive luftet 😀

Sushi er fint, alternativer er også fine.
    Mødes privat med noget vi hver især tager med lyder hyggeligt. Jeg kan også godt ligge hus til, har plads til ca. 25…. Men geografisk er det måske ikke så smart.

Trine

Anonym
    Inaktiv

Hø hø, hvis vi bliver tre som sidste gang, så kan vi snildt være der ;O)

Jeg vil gerne med – men der er lidt naturlige begrænsninger for, hvornår jeg kan. Men hvis det ender med at blive mandag/tirsdag i næste uge (altså den 20. eller 21. oktober) eller den 10. eller 11. november, så er jeg klar.

Maden er underordnet, jeg kommer for selskabets skyld :O)

Rikke

Anonym
    Gæst

Jeg vil også gerne med – MEN min hverdag er ro lidt stram tidsmæssigt – så jeg ser lige hvad dage i kommer op med… er ikek så glad for hverdage pga børnene jo.

Og gerne privat. Vi kan også være her…I hvidovre.

Tina.

stiniistinii
    Medlem

Godt at benet er fint igen, Pernille…

Jeg er med på en “lytter” og ser hvad I finder frem tl.
    Og hvis det passer ind i programmet her i huset så er eg klar på det hele ;o)

Kh Stine

nilla1969nilla1969
    Medlem

Jeg vil også meget gerne med, hvis det bliver en dag, hvor jeg kan 🙂

Knus, Pernille – nu med helt normalt ben igen *juble*

camillabagcamillabag
    Medlem

Jeg vil rigtig gerne være med! og jeg synes, det er en god ide at prøve at mødes privat.
    Jeg må se, hvad dag, det bliver.
    Vi har for kort tid siden fået brev om, at Nanna skal indlægges og opereres i Skejby d. 6/11 – ca. 10/11. Det fylder meget i mit lille hovede, men jeg håber, det bliver en dag, hvor jeg kan være med 🙂

Kh Camilla

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Hej

Jamen Rikke er her mandag d. 20/10 og tirsdag d. 21/10 – skulle vi ikke prøve at se om det var muligt at mødes der?

Jeg kan i hvert fald godt en af de 2 aftner!

Hvem har eller mulighed for at mødes en af de 2 dage?

Knus Christina

TrineJuliTrineJuli
    Medlem

Jeg kan begge dage, og halløjsa det falder jo sammen med børnepengenes ankomst :-D. Bare sig hvor og hvornår så er jeg klar til at blive luftet.

Trine

olivia02olivia02
    Medlem

Hej.

Jeg må melde pas denne gang. Jeg må ikke køre bil og kan ikke klare bus og tog.

Knus Lena

Ninna3Ninna3
    Medlem

Jeg har svært ved det om tirsdagen, da børnene går til meget den dag. Mandag er Thomas på arbejde sent, men jeg kan sikkert godt finde en babysitter (skønt at være tilbage hos sådan en :-)).

Jeg er helt med på at mødes privat – men helst hos Tina i Hvidovre – Birkerød er lidt langt væk og kræver lidt mere planlægning – eller en weekend 🙂

Hilsen
    Ninna – som dog ville synes, at det var hyggeligt at se det “nye” hus hos jer Christina, men bilen er uden udstødning, så helst Hvidovre…

TrineJuliTrineJuli
    Medlem

Hvis det er kan jeg godt dreje omkring Køge og hente dig. Er det ikke i nærheden af Køge du bor?

Trine

SisseAndSisseAnd
    Medlem
    Ninna3Ninna3
    Medlem

Tina skrev i sit indlæg, at hun vi godt kunne være i Hvidovre 🙂 Ellers ville jeg ikke have foreslået det 🙂

Hilsen
    Ninna

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.