? om kjole (OT) helst inden kl 22 ;)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 ? om kjole (OT) helst inden kl 22 ;)

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Forfatter
    acinchinaacinchina
    Medlem

har lige koebt noget nyt – baade til oejnene i lila – vildt flot og noget foundation med glimmer over det hele og en laebestift.

De har lavet nogle helt specielle paensler som er helt fantastiske…

Anyways jeg har ny introduceret en venninne til id – vi var paa kursus – og det var rigtigt sjovt!

Havde helt glemt de roede sko (altsaa jeg havde den paa igaar) men de passer jo perfekt. Maaske jeg skulle fokuserer paa de 50 % og ikke det totale beloeb 😉

/AC

Anonym
    Gæst

Tjaaa…. du lyder jo ret vild med kjolen – og rødt klæder dig rigtig godt, sååå… selv om den er dyr, så ville jeg sige HAPS!! Især når der er 50% rabat!! Så er det baaare om at springe til!

AC, den lyder altså flot – og med dine røde højhælede og din I.D make up, så er du jo ikke til at skyde igennem! WAUW!

Knus fra Ditte

acinchinaacinchina
    Medlem

Har lige brug for lidt raade fra I alt vidende kvinder 😉

Jeg har laenge oensket mig en vinter kjole som kan bruges paa kontoret og peppes op til forskellige arrangementer som vi jo gaar til nogle mere formelle end andre.

Saa idag (det er jo udsalg) var jeg inde i min ynglings butik i hoboken (har ikke koebt noget endnu da jeg har vaeret for naerig og det rigtige ikke har vaeret der) og det hang den saa – i post kasse roed fra dianne von furstenberg – til 410 usd men med 50% af saa det bliver 200 og noget incl tax

Endtlig er jeg jo for naerig til at give 200 usd for en kjole men den er bare saa flot – og klaer mig godt synste jeg selv ihvertefald! Jeg har set paa den foer men da var den ikke paa udsalg og 400 usd er jo latterligt!

Den haenger der til jeg gaar hjem idag 2200 dk tid!

What to do?

TrineJuliTrineJuli
    Medlem
    ingefdingefd
    Medlem

Hej AC,

jeg ville nok ikke engang få den lagt til side, jeg havde nok bare købt den 😉 Hvor tit køber du noget til dig selv? Ja, jeg gør det ihvertfald ikke tit nok(syntes jeg selv 😉

Desuden lyder det som en klassiker og kan dermed bruges i rigtig mange år, uden at falde helt ved siden af. Ellers kan den sikkert hænge i skabet og komme frem om et par år igen.

Sådan en kjole har jeg, den hænger bare i skabet, men en gang i mellem kommer den frem og kan bruges til en julefrokost el. en nytårsaften. Så jeg har slet ikke dårlig samvitighed over at ha’ pumpet min storebror for de fleste af pengene til den :-)))))

Knus

Inge

acinchinaacinchina
    Medlem
    Anonym
    Gæst

Du kan hele vejen hen til butikken messe:

Minus 50% rabat, minus 50% rabat, minus 50% rabat, minus 50% rabat, minus 50% rabat, minus 50% rabat…..

Og så luk øjnene og kør kortet igennem!

Ajjj, jeg er da slet, slet ikke misundelig over alle de flotte og spændende ting, du kan købe fra I.D. over there – overhovedet ikke, niksen biksen *Ryster kraftigt på hovedet for ligesom at overbevise mig selv*

Knus fra Ditte – hvor bliver du altså flot, AC!!!

Anonym
    Inaktiv

1000 kroner for en kjole, som bare er DEN? Det synes jeg da ikke er så tosset en pris – især ikke hvis det er én, du får brugt mere end én gang ;O)

Jeg ville købe den, hvis det var mig!

Rikke

acinchinaacinchina
    Medlem

mesede hele vejen 50% af og lukkede oejene helt paa anbefaling af Ditte.

og jeg er bare saa glad for jeg gjorde det.

Tak fordi i skubbede paa mig!

/AC

nilla1969nilla1969
    Medlem

Og så køber jeg den taske, jeg er helt vild med.

Jeg er sikker på, vi fortryder, hvis vi ikke køber 😉

/Pernille

badlandsbadlands
    Medlem

ih….jeg bliver da helt, iiiih! Ville også ælske en RØD kjole. Du vil ikke fortryde det, promise!

Lone

BeagleBeagle
    Medlem

Iiiih hvor fedt Alice ! Får vi så billeder af dig i kjolen og de knaldrøde sko ? Du vil se ud som en drøm i det, the woman in red…..

🙂 tillykke med røverkøbet !

Knus,
    Beagle.

ariel354ariel354
    Medlem

prøver lige igen 🙂
    jeg har en uld kjole af samme designer og den er bare så behagelig og så fantastisk, at jeg varmt anbefaler dig at købe 🙂

kh
    Danijela

ariel354ariel354
    Medlem
    Anonym
    Gæst

– Med købet!

Godt du gjorde det – jeg håber, du bliver glad for kjolen – ellers kan jeg vel regne med at modtage en regning?

Knus fra Ditte – og hvad siger Simon til den? Synes han ikke bare, at du bliver fantastisk flot? Eller bliver det mon episoden med sushien-på-den-nøgne-mave igen?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.