Skinnebens betendelse – til inge (tror jeg ;) (OT)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Skinnebens betendelse – til inge (tror jeg ;) (OT)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    acinchinaacinchina
    Medlem

Jeg syntes at det var Inge som fortalte at hun havde problemer med skinnebens betaendelse efter at vaere gaaet igang med at loebe…

Well jeg har haft begyndende taendenser og med mit program og marathon lige om hjoernet saa er det lidt kritisk. Saa jeg spurte min internet coatch og her er hvad man goer!

hver dag i 10 min skal man med begge foedder skrive alfabetet i luften. Du sidder paa sofaen eller stolen, straekker benet og skriver alfabete i luften med taerene – foerst forfar og saa bagfra.

Og i loebet af 3 dage er du fit for fight! – og for mig virker det forbloefende godt.

/AC

Anonym
    Gæst

Det skulle også være godt at sove med lange uldsokker/benvarmere i uld… måske lidt varmt derovre AC 🙂
    Jeg har spillet badminton på konkurrenceplan indtil trafikulykken for 1 år siden snart. Der døjede jeg i perioder med skinnebensbetændelse. Og mit vender stadig tilbage med jævne mellemrum…. 😯
    Karina

ingefdingefd
    Medlem

Hej AC,

tak fordi du huskede mig 🙂 Ja, jeg havde det lige omkring sommerferien. Og det ligger heletiden lige i baggrunden. Men jeg vil da prøve at huske på den øvelse. Skal man ha’ benene op i luften, som nå man cykler med benene? eller skal de bare være ned mod gulvet?

Inge

acinchinaacinchina
    Medlem

Benene skal ikke vaere oppe i luften – hvis du sidder paa en almindelig stol ind under bordret og straekker i knaeet saa er det fint – foedderne stritter ligesom ud i luften inden under bordret.

Jeg har en alarm i min kalender som husker mig paa det hver dag kl 845 (saa er jeg moedt men dagen er ikke rigtigt startet endnu!)

Jeg gjorde meget det i de dage efter jeg loeb 16 miles og det var virkelig slemt og det virker perfekt (for mig). Jeg har slet slet ikke problemer med det ikke en gang efter mine 18 her i fredags eller i gaar hvor jeg virkelig gav den gas i bakker!

Haaber det virker lige saa godt for dig som for mig 😉

/AC

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.