Mødes til en omgang Sushi eller andet i November??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Mødes til en omgang Sushi eller andet i November??

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Forfatter
    Ninna3Ninna3
    Medlem

Jeg er altid frisk på en omgang sushi… 🙂

Jeg synes det lyder fint i slutningen af november. men jeg kan også før..

Hilsen
    Ninna

Anonym
    Gæst

Som en anden tog op i en tråd,kan vi jo allerede nu arr. en ny omgang mad her i Kbh.
    Hvad med sidst i November, såsom den 28. eller 29. November?
    Ud og spise Sushi….er blevet fuldstændig idiot med det….tænk at jeg aldrig havde smagt det før jeg mødtes med ND i Nørregade!?? Og nu kunne jeg spise det hele tiden,hvis jeg havde lyst og tid og familien også kunne lide det.

Er der nogen der vil med der?? Eller er der nogen der har forslag til en anden dato??

Jeg bor jo i BYEN nu og kan komme næsten hvilken som helst dag….*S*

Kh Michéle…som kaster en bold op for en ny omgang Sushi…eller andet mad*S*

Anonym
    Gæst

Jeg skal lige selv have undersøgt i forhold til min studieveninde, og hvad der ellers ligger af opgaver samt vejledninger, men jeg tænker, hvis Rikke kunne komme med, som jo er i byen d. 10 og d. 11 nov., så kunne det da være dejligt at se hende også?

Knus fra Ditte

Ninna3Ninna3
    Medlem

Jeg skal på arbejde til 20 om mandagen..

Hilsen
    Ninna

Anonym
    Inaktiv

Jeg er med på den 11. :O)

Rikke

Anonym
    Gæst

Øv…kan ikke nogle af de 2 dage :o(

Michéle

Anonym
    Gæst

SKAL det være en hverdag… det er mere eller mindre umuligt for mig at køre på en hverdagsaften… børnene går til 100 ting og der er lissom kun mig til at ordne det…

Hvad med en søndag aften fx?

camillabagcamillabag
    Medlem

Jeg vil gerne med – men kan ikke d. 10. eller 11.

Camilla

BeagleBeagle
    Medlem

Jeg vil også gerne med, men ikke den 10. eller 11. skal vistnok til Washington, selvom jeg forsøger at sno mig udenom.

Kan det ikke være på en søndag aften, det vil være hyggeligt ?

Knus,
    Beagle.

Ninna3Ninna3
    Medlem

Så kan vi måske mødes privat og hver have en lille ret med – ligesom Christina forslog??

Hilsen
    Ninna

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Hej

Jeg vil gerne være med på at mødes – jeg kan godt d 10 eller 11 jeg kan ikke nævnte søndag, men synes ellers en søndag kunne være lige så ok, nok helst aften så.

Knus Christina

nilla1969nilla1969
    Medlem

Det lyder hyggeligt!

Den 10. og 11. kan jeg ikke – jeg skal til Horsens… (Beagle, vi kan da bytte, hvis du ikke gider USA – du tager til Horsens, så tager jeg til USA *GG*).

knus, Pernille

BeagleBeagle
    Medlem

Ja da det vil være skønt hvis du snupper min tur til Neuroscience i Washington og jeg bare svupper over til Horsen, det vil være kodylt fedt !

Beagle.

Ninna3Ninna3
    Medlem
    katja1850katja1850
    Medlem

Må jeg altså finde ud af hvad det er du render rundt og laver :)))

For jeg er tisse nysgerrig. For så vidt jeg har forstået render du rundt inde på Panum. Og der er vist også noget med forsøgsdyr indblandet. Og så er det jeg tænker så det knager.

For jeg er selv biokemiker og har slået mine folder på Panum som forskningsassistent inden jeg solgte ud og hoppede over i salgsbranchen og nu sælger jer alt det i har brug for derinde i laboratorierne.

Hilsen Katja – den nysgerrige ;)))

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.