Netbutikker i sverige?Alt om Børn › Fora › Mødregrupper › Mødregruppe Juli 2004 › Netbutikker i sverige?Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 2 år, 10 måneder siden af ropata.Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)ForfatterIndlæg 01/11/2008 kl. 19:11 #427871 ropataMedlem Kom bare lige til at tænke på om der var nogen af jer der har erfaringer med at handle børnetøj etc. fra sverige via nettet. Kunne jo være skønt hvis man kunne udnytte den billige svenske krone en smule ;o) Hilsen Anna 01/11/2008 kl. 20:11 #1856711 nilla1969MedlemJeg har ikke prøvet den, men synes jeg kan huske noget om en hjemmeside, der hedder noget med matador. Måske matadorkids?Og liten har også en hjemmeside, som engang imellem har nogle gode tilbud – jeg har købt en supersød kjole + nederdel til drengenes kusine 🙂Den hedder litenclothes.jetshop.se/PernilleForfatterIndlægViser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.Log ind Brugernavn: Kodeord: Husk mig Log ind