Slankestatus???

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Slankestatus???

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    stiniistinii
    Medlem

Nogen der vil være med på endnu en omgang?

Det er egentlig ikke fordi jeg ønsker det store vægttab… Faktisk er det fordi det igen er blevet for nemt at spise chokolade mm.

Jeg mangler sølle 300g for at nå mit forige mål og det vil da heller ikke gøre noget hvis der ryger lidt mere. Og gerne fra dellemaven!

Jeg er begyndt at løbe og det måtte også gerne gi lidt – om ikke andet så lidt energi!!!

Så tilbage til det grønne og yt med det brune ;o)

Håber at kunne følges med et par af jer tøser – det gør det altså liidt nemmere…

Kh Stine

Anonym
    Inaktiv

a hva´ for noget??? (og nu prøver jeg så at ligne et stort spørgsmålstegn, der ikke aner, hvad du snakker om *S*)

Jeg BURDE virkelig snart tage mig sammen, men mangler seriøst motivationen!!!

Faktisk har jeg holdt en lille pause fra min store rival – badevægten – af frygt for, hvilke sandheder den kan fortælle mig :O/

Jeg ved ski snart ikke – vil enormt gerne tabe mig, men blev bare sådan slået tilbage i sidste forsøg (var virkelig ‘go’ – rørte ikke søde sager, spiste fornuftigt og fik motion – og tabte næsten ingenting!), så jeg har lidt svært ved at komme op på hesten igen (siger hun, mens hun kører de sidste kattepoter fra en pose Katjes ind…)

Rikke (med et intetsigende indlæg)

BeagleBeagle
    Medlem

Jeg er stadigvæk med og er nede på 76 kg. Har så tabt mig 14 kg 🙂 Er også begyndt at løbetræne igen med stor succes, har løbet to gange uden ømhed etc. Så jeg glæder mig rigtig meget til at give den fuld gas med løbetræningen. Pt. løber jeg 5 km på 25 min og regner med at komme ned på 23 minutter om et par måneder med genoptræningsprogrammet. Så skal jeg igang med de lange strækninger, 12 km, 21 km for så at løbe 42 km tilsidst.

300 gram, kul på og få dem væk. Jeg mangler 10 kg, så er jeg tilfreds med mig selv 🙂 Vil du have en status hver mandag eller ?

Knus,
    Beagle.

stiniistinii
    Medlem

Jamen Rikke – det er da fordi at fedtet er omdannet til muskler og muskler vejer jo mere en fedt ;o) Er det ikke den forklaring man altid prøver at leve med???

Kan sq godt forstå hvis du tvivler på om det så virkelig rykker næste gang. Men du må jo gøre e forsøg for at få svar…
    Tror at duen dag finder motivationen. Den kan ingen andre end en selv finde…

Min mor har hjulpet mig mht løbetræning – hun har bl.a. købt løbetøj til mig… Har aldrig løbet før, men har fået er program hvor man starter med at løbe 1min – pause 1min – p – 1min – p – 1min – p- 1min. Og så øger man langsomt. Jeg løber 3 gange om ugen og var idag “oppe” på 2min-2min-4min.
    For mig er det den helt rigtige måde. Jeg løber ikke sur i det (hehe). Nyder at være mig selv. Og bliver dejlig frisk af det…

Beagle – super flot med de 14kg. så er de sodste 10 jo ingenting ;o) Som du kan se, er min løbetræning slet ikke på dine højder – men man skal jo starte et sted…

Jeg vil veje mig hver fredag. Må se i øjnene at det er i weekenden at jeg evt kommer til at synde… og så er der da liiige 5 dage til at genoprette…

så det er min plan hvis nogen vil være med?
    Kh Stine

Anonym
    Gæst

Jamen jeg skriver troligt al min mad ind i http://www.madital.dk (Tak Beagle!) og det har indtil videre fået mig fra 83 til 74 siden august. Mit mål er 70 inden årskiftet – og helst uden at skulle til at dyrke motion. Når min vægt stabiliserer sig med det kalorieindtag jeg har, må jeg tage stilling til om der skal tages andre midler i brug som fx mere motion. Jeg cykler i forvejen 25-40 km om ugen på arbejde, hente unger osv. Det giver vel lidt, selvom tempoet er stille og roligt.

Jeg har desuden en regel om at aftensmaden er mit sidste måltid, for jeg havde en tendens til at spise dagens ration efter kl 20. Når vi er ude gælder det selvfølgelig ikke og bliver jeg sindsygt lækkersulten vejer jeg fx 20 gr chokolade til lige at tage toppen.

Marie

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.