Mega-overspringshandling…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Mega-overspringshandling…

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    camillabagcamillabag
    Medlem

Jeg blev ladt alene i dag, da Michael tog op i sommerhuset til mine forældre, hvor ungerne i forvejen opholder sig. Jeg har først ferie om en uge.
    På onsdag får vi børnehaven på besøg i anledning af Nannas fødselsdag, og det er så min opgave i dag og i morgen at få styr på vores hjem, så her er nogenlunde hyggeligt og præsentabelt

men men men men men, så var det jo, at jeg kom til at køre forbi planteskolen – og dreje af, og vipti vupti har jeg lige knoklet et par timer med at plante og luge og bla bla bla – og det er ret varmt i dag!

Så nu må jeg lige samle kræfter til alt det, jeg egentlig skulle tage mig af 🙂

Camilla

SanneSsSanneSs
    Medlem

Hej Camilla

Ih hvor lyder det bare som en hyggelig dag.
    Og tænk engang. Hvis det var et større haveprojekt man SKULLE igang med, kunne det indendørs blive overspringshandlingen.
    Jeg forstår det ikke helt.
    Men skønt med sådan nogel dage. Når der er så få af dem, sætter man ekstra pris på dem.

god fornøjelse med resten af huset også;-)
    Knus
    Sanne

camillabagcamillabag
    Medlem

Det havde jeg slet ikke tænkt på, at jeg måske ikke havde gidet ordne haven, hvis jeg skulle – mennesker er underlige!

Camilla

camillabagcamillabag
    Medlem

Ja, er det ikke bare VILDT så lang tid det tager – liiiige at plante et par blomster i nogle krukker og luge lidt under et par rosenbuske.
    Og bagefter er man totalt svedig og har det som om man har været en tur i fittnesscenter 🙂

Camilla

SanneSsSanneSs
    Medlem

Vidste I at man har fundet ud af at havearbejde er noget af det mest afstressende man kan lave? På højde med meditation?

I denne uge, hvor vi har gjort klar til gæster, har vi jo både skulle have gjort rent i huset, men jeg har også skullet færdigøre nogle bede, jeg har repareret (fjernet gammelt flis, gravet ud og lagt nyt). Og det ene projekt har bare taget det andt. Og når man går derude, så ser man bare alle de ting, man til daglig bare lever med.
    Så har næsten hver aften været ude 1-2 timer og brugt mine fridag på det. Og jeg har bare NYDT det. Jeg havde jo også truslen om guldvvask, støvsugning og oprydning hængende over hovedet.

Og nu hvor gæsterne er taget afsted, og jeg kan gøre som jeg vil, går jeg da ikke i haven igen…..men til gengæld har jeg lige været ude og løbe en skøøøn tur. Er endelig ved at være igang igen efter en lille forstrækning og et maveonde.
    Og efter lagkager mv, er det tiltræng :-).
    Men når jeg kommer hjem fra arbejde i morgen, er tiden min egen (og mandens). Gad vide hvordan det bliver sådan en hel uge, at kunne bruge aftenen som vi vil?

Og Christina fortæl mere om jeres have projekt. Er det jeres legehjørne? Det lød bare som om I var blevet færdige med det?

Sanne

camillabagcamillabag
    Medlem

Hvad er det i laver i haven??????

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Hi hi ja sådan er det tit, og så havde du fået gjort fuldstændig klar til gæster uden der skulle komme nogen:D

Vi gider bare ikke have pligter vel?

Det lyder ellers dejligt! Vi er faktisk pt igang med et større projekt i haven, hold op det er hårdt arbejde!!!

Knus Christina

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Hej

Jamen det er vores legehjørne:) Det er et ret stort område af haven som var totalt krat, og jeg mener fuldstændig ufremkommelig krat af tornebuske og alt mulig andet. Det er blevet fældet og gjort nogenlunde fremkommeligt og der er blevet sat en sandkasse som Oscar fik i fødselsdagsgave. Nu er der så bare ret åbent ud mod vejen, men heldigvis ligger vores have højt så vi har et stengærdes højde fra vejen. Der skal så ryddes endnu mere, jorden skal vendes for der er fyldt med rødder efter en hel underskov af minisyrener, så skal der sættes en gynge op i et kæmpe kastanietræ som står derovre og der skal sås græs og så skal trampolinen rykkes derned og fodboldmålet står så også dernede…..nå ja og så skal vi sætte raftehegn rundt ud mod vejen – en mindre detajle;)

Nå det så er gjort kan vi gå videre med resten af haven……her boede en gammel dame på 93 og hendes mand døde for 5 år siden og var lige så gammel så alt i alt er haven oprindelig velanlagt men nu fuldstændigt groet til.

Knus Christina – nu ved at se Ladder 49

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.