Ditte

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    camillabagcamillabag
    Medlem

Blev altså ret nysgerrig – hvad har du shoppet???

Jeg shoppede i går efter arbejde (for 1. gang i en evighed!!!)
    Havde glemt, at der faktisk er udsalg. Jeg fik købt tøj i Masai for næsten 2000 kr. Desuden købte jeg en Tefal “jamie olliver” Wok. Jeg har netop líge indviet den. Har lavet lidt nudler ed stegte grøntsager til frokost (sikke dog en kedelig dag, jeg har i dag, hva!)
    Jeg føler virkelig med dig, at du skal ti eksamen 🙁 Hvad hedder faget?

Kh Camilla

camillabagcamillabag
    Medlem
    Anonym
    Gæst

Tjaaa… jeg skulle jo købe noget mad, men der er nogen ting, man ikke kan få i Føtex, men som fås i Irma, så jeg måtte jo hen til begge steder… Så købte jeg en cardigan i H&M (på trods af at jeg lige har modtaget en kæmpe kasse fyldt med sommertøj) + lidt gymnastiktøj til Nanna, så købte jeg en øjenskygge samt en pensel fra I.d.makeup, en Oilily taske på udsalg og til sidst en bog, som jeg håber kan hjælpe mig til eksamen….xxxxxxxxxxxxxxxxx

Faget jeg skal op i er flere forskellige: Sygepleje med teoretiker, kommunikation, pædagogik, epidemiologi og forskning – med udgangspunkt i en videnskabelig forskningsartikel. Alt sammen med udgangspunkt i det adipøse barn…. Fuck, jeg gider bare ikke den her eksamen….!!!

Og så er det jo heldigt, at man kan lave nogle overspringshandlinger i form af shopping. Det er dog skønt med at kunne shoppe over nettet…. ;o))

Knus fra Ditte

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.