Ditte

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    camillabagcamillabag
    Medlem

Jo tak, jeg har det bedre. Er i hvert fald ikke så stresset mere – sover bedre om natten. Det går også rigtig rigtig godt med Mathias nu hvor han får medicin, der dæmper blærens aktivitet, og har fået et ur, der hjælper ham med at huske regelmæssige toilet-tider.
    Han har faktisk ikke haft et eneste uheld i flere dage – og DET er noget, der hjælper på mit humør!
    Nu har begge drengene fået influenza, og jeg er lidt usikker på, om jeg også er ved at lægge mig :-(. Det MÅ bare ikke ske, for jeg skal på et rigtig spændende kursus i Odense sammen med nogle rigtig søde kolleger fra onsdag til fredag – men altså i morgen står den på afslapning i sofaen med 2 syge drenge.

Håber du har det godt! var der ikke noget med en eksamen her snart? Var det mon fredag – eller mandag?

Kh Camilla

acinchinaacinchina
    Medlem

Hvor er det godt at høre. Er glad for en update. Håber du når at blive rask inden onsdag…

/AC

camillabagcamillabag
    Medlem
    Anonym
    Gæst

Hvor er det dejligt at høre, at Mathias ikke haft nogen uheld i nogle dage nu!!! Hvor må det være en befrielse for både ham – og moren ;o)

Og så krydser jeg fingre for, at du ikke også bliver ramt af influenzaen – så du kan komme med til kursuset i Odense….

Jo, jeg har en eksamen på mandag, og jeg har endnu ikke fået læst til den endnu – i dag har jeg sovet hele dagen, fordi vi har haft nogle meget vågne nætter her de sidste par dage + jeg er blevet noget så forkølet, så jeg er vist ikke den hurtigste knallert på kajen i disse dage…. :-/

Men rigtig god bedring med Sebastian og Mathias!!

Mange knus fra Ditte – og hvor er jeg altså glad på dine – og på Mathias’ – vegne! Tillykke!

camillabagcamillabag
    Medlem
    SisseAndSisseAnd
    Medlem

men hvor er jeg glad for at høre at det går fremad hjemme hos jer Camilla!

Skønt for Mathias ikke at have haft uheld i flere dage!!!!!!!!

Håber de kommer hurtigt ovenpå og at du undgår at lægge dig!

Kh Christina

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.