Hvad er jeres største….

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Hvad er jeres største….

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Forfatter
    olivia02olivia02
    Medlem

Hej Tøser

Vi skal jo nå de 80.000 indlæg i januar, så her kommer endnu en tråd.

Hvad er jeres største ønske lige nu, hvis I evt vandt i lotto?

Mit største ønske er en byggetilladelse og penge til en udbygning på huset, så vi kunne få endnu et badeværelse og et ekstra værelse.

Knus Lena

Anonym
    Gæst

Jeg lyder ikke særlig materiel, vel?

Anonym
    Gæst

He he… Jeg kan altså ikke nøjes med én ting ;O))

Jeg ville lave en totalrenovering af vores hus! Nye gulve – med varme i – ny vægge, nye døre, nyt badeværelse, nyt køkken… ja, you name it.

Og så ville jeg købe mig et kæmpe lokum af en bil, hvor hele familien kan være + et par legekammerater eller en tante eller to.

Og så en tur til Mauritius eller Seychellerne!!!

Ganske beskedent såmænd… ;o)

Knus fra Ditte – nå ja, jeg glemte jo det ekstra badeværelse i kælderen, som jo først skal laves og dernæst trænger hele kælderen til en ansigtsløftning…

To ting:

For det første ville jeg sige mit job op og begynde på en kandidat-overbygning til min uddannelse. Det er vores økonomi desværre ikke til lige nu…

For det andet ville jeg gerne på en længere rejse med familien.

Mvh. Anja

Jeg ville helt klart starte med at gå ned i tid på mit arbejde – måske til 20-25 timer pr. uge.

Dernæst ville jeg købe/bygge et kæmpe hus med udsigt – gerne til noget vand. Huset skal – udover et fedt køkken og badeværelser – selvfølgelig have store børneværelser (gerne med plads til et ekstra barn…*drømme*) og masser af opbevaringsplads til alt det skrammel jeg ikke kan nænne at skille mig af med :o)

Jeg kunne nok heller ikke lade være med at shoppe lidt amok – jeg ville hyre en form for personal shopper som kunne hjælpe mig at forny min garderobe så den kan “mixes og matches” – noget jeg selv er ret dårlig til.

Kh. Camilla – som heller ikke kan begrænse sig når fantasien får frit løb… :o)

Anonym
    Gæst

mit allerstørste ønske er at få en baby…..

kh Sara

Anonym
    Gæst

Uuuh, det drømmer jeg meget om lige nu. Men det ville være lidt uansvarligt at spille med den økonomi, vi har. Men altså, hvis jeg vandt:

– Betale bilen, boliglånet og studiegælden
    – Købe hus
    – Tage på ferie. Hvor som helst.
    – Og så gad jeg godt ha sådan nogle vildt dyre, vildt skønne senge.

mvh Kirsten

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Hej

Jamen hvis jeg vandt i Lotto, så ville jeg købe mig tid sammen med familien, det vil sige jeg ville arrangere det sådan at vi kun arbejdede det vi havde decideret lyst til, og så måske realisere nogle drømme omkring at åbne en butik selv – men selvfølgelig med folk til at passe den;)

Jeg ville også rejse med familien, Mauritius er et godt bud Ditte, der har jeg gerne ville hen i mange år, men øj det er dyrt:(

Andre spændende steder kunne være Ghana, Sydamerika, USA, Galapagosøerne, Australien, New Zealand etc etc

Og så tror jeg egentlig også jeg ville invitere stor-familien på 14 dages ferie til Hawaii eller sådan noget.

Udbetale gæld så man sad billigere og så investere resten……hvis jeg vandt regner jeg jo med at der var omkring 15-20 mio:DD

Minder mig om at jeg skal op og spille LOTTOooooooooo

Hej
    Christina – der lige nu bare er misundelig over at min mor, Vagn og min niece er rest til Malaga her til morgen……jeg vil også have lys og varme….!!

stiniistinii
    Medlem

Tjah – 20 timer om ugen på job, så jeg fik tid til at male og hygge med familien. Ikke bruge tiden på rengøring osv. – det kan man jo betale sig fra ;o)
    Betale os fra at blive færdige med huset – alle 3 etager! og haven…
    En til bil.
    Massage et par timer hver uge.
    Så er der vel også et lån på hus og bil…

Og hvis jeg spørger Joachim så ville han bruge lidt penge på et “brystløft” – hehe…. Men før “han” får dette, så skal “jeg” have endnu en baby – det er da en ok handel, ik???

Drømme, drømme, drømme – og ferie sydpå et par gange om året… Og… ja, jeg kunne blive ved.

Måske jeg skulle begynde at spille Lotto?

Kh Stine

ingefdingefd
    Medlem

Hmm, det afhænger jo af, hvor meget gevinsten var på.

Men lige lidt henne ad gaden er der et hus til salg, som lige har den ekstra plads, som vi manger – det koster desværre “bare” 3 mill. Lige i overkanten for vores nuværende økonomi.

Derudover rejse rejse. Vi kunne godt tænke os en tur rundt i USA, med manden bag rattet, så det kræver også lige et kørekort. Rejse rundt i Italien og Frankrig. En tur til nogle varmere himmelstrøg f.eks. Asorerne, Maldiverne el. l. var heller ikke det væreste, der kunne ske 🙂

Men ellers ville jeg nok sikre vores økonomi langt ud i fremtiden og investere størstedelen.

Inge

SisseAndSisseAnd
    Medlem

gik jeg ud i isslag og kuling for at få sikret mig en chance til aftenens udtrækning…..krydse krydse for der dog er lidt til mig på den…..

😉 Christina – der er ved at lave hjemmelavet rødkål…..spændt på resultatet….

camillabagcamillabag
    Medlem

Flere kvadratmetre TAK!!!
    Særlig 2 stuerum og på længere sigt 3 børneværelser istedet for 2.

KH camilla

tanteettetanteette
    Medlem

Tjah…
    Et nyt og MEGET stort hus. En større bil. En rejse til: Brasilien og få besøgt min gamle værtsfamilie, en tur til Australien og New Zealand står også langt oppe, en luxus safari i Afrika…

Gå ned i tid til ca 65 % arbejdstid. En rengøringskone, en havemand…

En ny garderobe…

En ferie med min mor og bror med familie…

Iiiih der er mange ønsker…

KH Henriette

Ninna3Ninna3
    Medlem

Jeg ville nok i hvilkårlig rækkefølge:

Betale studiegæld
    Købe et hus
    Købe en bil (drømmer om en audi A4)
    Invitere den udvidede familie på en rejse
    Købe lækkert tøj til mig selv og børnene.

Herudover udnytte den frie luft i budgettet til
    at betale mig fra rengøring!
    kortere arbejdsdag
    gode oplevelser til vores familie
    God forkælelse til børnenes mor (så som massage, kosmetolog – evt. lave maven)…

Og jeg kan sikkert finde på meget meget mere 😉

Hilsen
    Ninna

TrineJuliTrineJuli
    Medlem

At betale alle lån ud.
    Få en ombygning af hele huset, så det bliver toptunet.
    Rejse til Island, Finland og evt. Irland.
    Købe en lækker konebil, eks. Audi Q7 + en minibus.

Trine – stadig drømmende.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.