Sidste pølseble??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Sidste pølseble??

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    stiniistinii
    Medlem

Silas blev renlig i uge 26 og der har ikke været problemer mht at tisse på toilettet.
    Men når han skulle lave mere har han bedt om at få ble på. Vi har prøvet lidt af hvert og han har et par gange gjort det på potten eller wc.

Inden jul sagde jeg til ham at efter fasters fødselsdag (d27.) var det slut med at lave pølser i bleen.
    Vi købte sådan en toilettræner (han står op og tisser, så får ikke rigtig den der formennelse af at presse når han sidder).

Igår ville han så have ble på, men fik et nej. Han sagde det flere gange, men vi stod ved vores ord. Og fa’me nej om knægten skulle op og sidde ;o)
    I dag var det samme tur.
    -vi har altid kunne mærke på ham når der er noget på vej – han bliver rastløs og irritabel – andre der kender til det?

Men så pludselig mens Joachim og jeg var i kælderen bliver der pludselig stille (og så laver børn jo som regel ballade) men Silas sad altså på toilettet uden toilettræner!
    Så mon ikke vi nu slpiier for flere lortebleer – hos ham?

Han er åbenbart en dreng der ind imellem skal presses for at blive overbevist om at nye ting også kan fungere ;o)

Kh Stine og Silas – nu kun med ble om natten…

tanteettetanteette
    Medlem

Ja her i huset skal Elliot også presses nogen gange. Synes det er svært at finde ud af,hvor meget og hvornår…

Men fedt med Silas som så “bare” gjorde det…

KH Henriette

TrineJuliTrineJuli
    Medlem

Hvor vil det være dejligt hvis det nu er slut. Elias er også et barn, der altid har skulles skubbes til for at prøve noget nyt.

Trine

olivia02olivia02
    Medlem

jeg krydser fingre for at det var sidste lorteble. XXXXXXXXX

Knus Lena

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.