Billeder i Kvickly til 50 øre pr stk i uge 1

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Billeder i Kvickly til 50 øre pr stk i uge 1

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    stiniistinii
    Medlem

Ved ikke om andre er lige så meget bagud som jeg har været?

Sidst jeg bestilte billeder var februar sidste år!

Men i denne uge er der billeder til 50 øre pr stk i Kvickly – det står der i avisen. Men på hjemmesiden står der de sædvanlige 95 øre. Jeg spurgte så i Kvickly og fik at vide at jeg bare skulle bestille så afregnede vi når billederne skulle afhentes.

Så jeg kommer vel til at spare over 500,- det er da værd at tage med.

Bare et fif hvis nogen keder sig…

Kh Stine

Anonym
    Gæst

Jeg skulle faktisk ellers til at spørge jer herinde, om I vidste, om der var tilbud på digital-fremkaldelse, for jeg har nok en million milliard billeder, der skal fremkaldes!! Der er helt tilbage fra sommerferien!

Men Stine, sig EEENDELIG til, hvis du ser et lignende tilbud en af anden gang, ik’?

Knus fra Ditte :o)

tanteettetanteette
    Medlem

ARGH… Har lige fået fremkaldt…

ØV

KH Henriette

Anonym
    Inaktiv

Ditte, det er ikke sjældent, at Bilka har samme tilbud – i hvert fald en gang i kvartalet…

Så bare vent et par måneder, det skal nok komme igen ;O)

Smoothie (som også trænger til at få fremkaldt billeder – det er vist ikke gjort siden før Gustav kom til verden!)

skrotteskrotte
    Medlem

Jeg har bestilt krus herfra til julegave og det var en god kvalitet. Har endnu ikke prøvet at bestille billeder. Se i øvrigt forsendelse, jeg synes, at det ser lidt dyrt ud, så det skal man jo selvfølgelig regne med i prisen.
    http://dk.foto.com/photo_prints.asp
    Her kan du også altid finde det billigste sted
    http://www.digitalmagasinet.dk/fremkald.asp
    Mvh Lotte marts 04 og december 05

Anonym
    Gæst

Hej Lotte

Hvor er jeg glad for, at du lige kiggede forbi juli’04 siden, for det er da ski’e godt det link, hvor jeg kan finde det billigste sted at få fremkaldt billeder – TAK!

/Ditte

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.