Okay Ditte

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 27 i alt)
  • Forfatter
    SisseAndSisseAnd
    Medlem

Ja pt er vi mast sammen på 98 m2 så for os bliver det jo luksus, også bare det at hver kan få sit værelse og ikke mindst at der er 2 toiletter, lige nu slås vi hver morgen om badet og at få lov at børste tænder når vi skal afsted….Daglig hører jeg Anders og Emma bede hinanden om at skynde sig fordi den ene står og skal tisse mens den anden er igang, og det forudser jeg kun bliver værre så det bliver fedt at få et toilet mere:)))

Ih der er SÅ mange gode ting ved det så jeg kunne blive ved at komme med eksempler:))

Knus Christina

tanteettetanteette
    Medlem

Det lyder da super spændende!!!

Hvornår skal I overtage det??

KH Henriette

tanteettetanteette
    Medlem

Det minder vist meget om den str. vi bor i lige nu!

Men vores er utroliig dårligt indrettet, så enten skal vi lave en hel masse om ellers skal vi købe noget andet,- det ender vist med det sidste pga mange andre ting!

KH Henriette

Anonym
    Gæst

– Er jo fryyyygtelig nysgerrig….

Knus fra Ditte – igen

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Jeg har lige sendt dig en mail…..

Knus Christina

TrineJuliTrineJuli
    Medlem

Ih tillykke, det er bare så spændende at købe hus, og skulle indrette det og alt muligt.

Trine

Anonym
    Gæst

Hvor er det fedt for jer! Husejere…. Tillykke!

Jeg mente jo nok at kunne huske, at du har stillet nogle spørgsmål ang. husvurderinger og økonomi ;o))

Men det lyder simpelthen pragtfuldt! I nærmiljøet så ingen af børnene skal skifte skole og så flere m2!!!

Hvor bliver det fedt!!!

Knus fra Ditte

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Ja spændende!!

Det er 137 m2, på 811 m2 grund, prisen: alt for dyrt;)

Og selv om der er fuldt loft på så der er rigelig plads til at sætte fra på så skal vi have ryddet en masse op, rod forstyrrer bare i mit hoved så det ville være dejligt at kun flytte med det vi vitterlig har brug for:))

Kh Christina

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Det bliver 1.3, så det er faktisk lige pludselig snart…..??Især fordi jeg synes der er SÅ meget der skal nås at pakkes og ryddes ud og op inden….

Knus Christina

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Du vandt, vi har faktisk købt os et hus som vi er lige ved at få alt papirarb på plads med:))

WEEEEEE – det er bare SÅ spændende og bedst af alt så har er det her i Birkerød så vi kan blive boede i nærmiljøet og lade børnene blive i deres skoler og inst. og egentlig ikke rykke ved noget som helst i vores dagligdag:))) Ikke engang længere tid på kørsel til arb…

Prisen for at kunne blive i byen er så at det er med gammel køkken og bad og vi skal have lavet nogle vægge for at få det antal værelser som vi har brug for, men pladsen er der, det ligger centralt, og alligevel i et område som vi altid har ønsket os at bo i Bistrup….

Det er bare så superfedt og jeg er helt kulret over det:))

Knus Christina

olivia02olivia02
    Medlem

Hej Christina.

Tillykke med det nye hus. Jeg kan kun alt for godt sætte mig ind i kun at have et toilet og mange mennesker.

Knus Lena

tanteettetanteette
    Medlem

Ih det er spændende!

Hvor stort er det, hvad er prisen for det etc etc?? Må man spørge om det??

ja det er en god anledning til et få ryddet op i ting.

kh henriette

camillabagcamillabag
    Medlem

Tillykke Christina – det lyder dejligt og spændende. Øh, men hvad mener du egentlig med, at Ditte vandt??? Er det noget, jeg ikke har fulgt med i?

Kh Camilla

stiniistinii
    Medlem

HVor lyder det kanon ;o)

Tillykke med huset.
    Og ja – 1.3. det er jo lige om lidt. Men fedt tidspunkt. Lige til foråerts start. Ah – så kan I både nyde inde og ude…

Føler mig helt som et skarn når jeg brokker mig over at vi bor på 108 km2 ;o) Men vi har så kun 1 værelse! Men inden længe har vi 4 væresler!!! Og om – tjah – realistisk set rigtig lang tid, så har vi også 2 badeværelser – glæder mig.

Kh Stine, som kæmper med at få min nye printer til at funge! Argh!

ingefdingefd
    Medlem

Hej Christina,

tillykke med huset, det lyder helt perfekt, både størrelse og beligenhed kunne vist ikke være bedre.

Knus

Inge

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 27 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.