Godt Nytår 2008

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Godt Nytår 2008

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    SanneSsSanneSs
    Medlem

Gormorgen
    Jeg håber I er kommet godt ind i det nye år.
    Jeg har været så heldig, at jeg har haft vagt-så ingen tømmermænd til mig 🙂
    Var nu fredeligt, og jeg var hjemme kl 19, og har kunnet klare resten pr tlf.
    Godt nytår til jer alle. Og tak for dette skønne forum. Det er pragtfuldt at være med.
    Og god fornøjelse med jeres sushimøde….er da IKKE SPOR misundelig 😉

knus
    Sanne

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Godt nytår til dig også.

Vi kom rigtig godt ind i det nye år. Vi var hos venner med flere venner i Allerød. Jeg skulle køre hjem så jeg forholdt mig også ædru. Det var fedt nok eftersom vi først sov 03:45 og Oscar (som godt nok sov længe) vækkede mig omkring 9:40…..det havde nok været noget hårdere hvis jeg havde vågnet med tømmermænd…

Så her sidder jeg og overvejer om jeg har et nytårsforsæt…? Måske at være mere aktiv med børnene? Vi går en del ture og cykler, Emma kører nogengange med når jeg løber og vi er en del i svømmehallen/skøjtehal. Men sådan hver dag burde jeg være ude med dem når vi kommer hjem og det er jeg altså kun i sommerhalvåret. Så skal jeg have et nytårsforsæt så tror jeg det skal være det!

I 2008 vil jeg til hverdag være mere aktiv ude med børnene.

Knus og godt nytår
    Christina

Anonym
    Inaktiv

Du tager da bare med til sushimøde – så kan vi følges ;O)

Også et godt nytår til dig. Her foregik det også stille og roligt – to pakker knaldperler var hvad det kunne blive til og en enkelt gåtur og en pokkers masse bordbomber (er lige blevet færdig med at rydde op efter skidtet) – lidt alkohol kom der indenbords, men ikke mere end jeg sagtens kunne finde ind i min seng, da gæsterne var gået ;O)

Smoothie (kan jeg evt. få din mailadresse – til den der kop kaf´? *S*)

SanneSsSanneSs
    Medlem

Hej Smothie

SanneSsSanneSs
    Medlem

Æj altså
    ih Hvor kunne det være hyggeligt. Men det er en hverdag er det ikke?
    Men i princippet kunne vi måske godt smutte på en billig orangebillet kl 14 oder so, og så køre hjem tilbage med seneste tog. Det kunne være så hyggeligt. Og er så fristet så fristet. Men for pokker hvor er jeg blevet kedelig efter jeg har fået mand og barn. tidligere ville jeg have gjort det uden at blinke. Men nu blinker jeg MAAANGE gange og tænker mig alt for grundigt om.
    Kunne du finde på det?
    Knus

Sanne

Anonym
    Inaktiv

Ja da, det gjorde jeg da sidste gang ;O)

Sidst tog jeg godt nok en fridag (og vil nok også gøre det denne gang) og tog toget over om formiddagen – og så med den sidste flyver hjem om aftenen (til Karup). Det var slet ikke så dyrt som det lyder ;O)

Smoothie

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.