Sex på underlige steder…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Sex på underlige steder…

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Forfatter
    TrineJuliTrineJuli
    Medlem

Blev lige inspireret af indlægget omkring sex i et drivhus, så lad os da lave en runde med underlige/sjove/anderledes/ steder vi har dyrket sex.

Jeg har for mange mange år siden holdt grill-aften på Amager strand sammen med Kenneth og hans far og mor. Kenneth og jeg var meget nyforelskede og skulle lige gå en lille tur.
    Så mens svigerfar passede grillen, så tog vi lige et hurtigt put under scenen på 5-øren.

Trine

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Tjo i en Jysk sengetøjslager – det vil sige det blev ikke helt til sex men tæt på:)) Og det skete så fordi jeg kendte en der arbejdede der, og han skulle efter bytur på arbejde næste dag og så var det åbentbart en god ide, i momentet, at vi skulle da sove der – senge var der jo masser af*GG*

Knus Christina

VerunkaVerunka
    Medlem

Ej, altså Trine! 🙂

tanteettetanteette
    Medlem

Ved ikke om det er underligt, men da vi købte huset her, indviede alle rum;-)

Og ellers er klitterne på Rømø hygelige:-)

KH henriette

Anonym
    Inaktiv

Ahhh, så det var derfor, du havde overnattet i en Jysk ;O)

Hmm, kan ikke finde på noget helt vildt opfindsomt? Hmm (tænke, knage, brage…) bag et legehus på en campingplads, måske? Jeg ved ikke, om det var kreativt nok til tråden…

Smoothie (prøver at generere indlæg)

Anonym
    Gæst

Midt inde på en flad græsplæne i parken ved Hvidovre station – håber ikke der er nogle hundejere, der har fået varige mén af synet??

Kan ikke huske, hvorfor vi i det mindste ikke kunne gøre det i ly af et træ eller en busk???

Knus fra Ditte – ikke skide stolt….

Anonym
    Gæst

Hmmm… på opgangen, da jeg boede i lejlighed med Allan, er det der falder mig først ind… KUNNE man ikke ha ventet til man nåede op af trapperne;-/?

Haha. Tina.

Ninna3Ninna3
    Medlem

Bare for at udlevere os selv i et fuldt offentligt forum 😉

Da jeg var ung var jeg på rejse rundt i USA. I Los Angeleles var jeg på et vandrehjem, hvor der var en god fest og en meget meget sød fyr… Vi endte på et stykke græs under en palme mellem to veje (den ene vist nok verdens mest trafikerede vej mellem Los Angeles og San Fransisco – godt det var nat…).

Hilsen
    Ninna

Annette70Annette70
    Medlem

Altså, før jeg fik børn…

Kan jeg svagt huske en “tur” i klitterne, i en sø, på en balkon i ex jugoslavien (med udsigt til en militærbase), plænen bag huset, rundt omkring i hele huset…
    Men det mest grænseoverskridende var da vist engang jeg var hussitter for min bedstefar, og havde sex i hans dobbeltseng…

Nu er vi dælme “kedelige” – vi aner jo aldrig hvornår vi bliver afbrudt af et barn, eller flere!

/Annette

Anonym
    Gæst

You go girl!!

Jeg føler mig pænt kedelig i forhold til dig….

Knus fra Ditte

olivia02olivia02
    Medlem

På vegne af Lena kan jeg (hendes mand, Steen) da lige tilføje at grillbordet også er brugt – da vi boede i lejlighed og mindst 5-6 altaner havde direkte udkig (godt det var nat) – men også på terrassen her ved vores hus, hvor der er en offentlig stig med udsyn til terrassen mindre end 10 m væk.

Vores ældste søn blev skabt med en hormonindsprøjtning som opvarmning, så tidspunktet lå ret fast – mine forældre var på besøg og sov 4 m væk på bag en 7 cm gipsvæg – som jeg sagde til Lena: “hvis du kan være stille, kan jeg også være stille…”

Ninna3Ninna3
    Medlem

Respekt 😉

Hilsen
    Ninna

Anonym
    Gæst

Jeg har prøvet at blive stoppe/opdaget af politiet i NY-City, jeg lå og hyggede da politiet ligepludslig dukkede op og spurgte om der var noget de kunne hjælpe med ;-), de troede måske jeg var ved at blive voldtaget… Vi gjore det flere steder på manhatten… var rimlig stiv så jeg kan ikke rigtig huske de specifikke steder, men sjovt var det..

Så har jeg prøvet et hutigt put på toilettet i lufthaven i amsterdam..

fælledparken til en 1. maj bag en busk..

På stranden midt om natten på Koh Samui..

Når man sådan sidder og tænker puha….. Jeg har vidst ikke været den helt pæne pige 🙂

knus trine

Ved ikke hvilke af disse steder der er mest underligt, men here goes:

-på et folkeskoletoilet (kl. 7.15 om morgenen) da jeg gik i 9´ende klasse.

– i et legehus

– på en kirkegård – om natten – på vej i byen…

Det var vist det… jeg er også blevet “kedelig” på mine gamle dage (læs:efter vi fik børn) – dobbeltseng, sen aften, slukket lys – og hvis det skal være rigtig frækt – uden dyne!!! :o)

Knus Camilla

stiniistinii
    Medlem

Det vildeste jeg kan komme på må være på en talerstol…
    Udendørs! Godt stiv (som om det er en undskyldning?) – men mindes at det var ret sjovt bagefter ;o)

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.