Om at købe på amerikansk hjemmeside???

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Om at købe på amerikansk hjemmeside???

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    mettekkmettekk
    Medlem

Hejsa…

Jeg overvejer kraftigt at købe en babyhawk mei tai på babyhawk.com, da jeg har forelsket mig totalt i et bestemt design og den her er meget billigere end herhjemme.

Men men men, kan det mon alligevel betale sig, og tager det alt for langt tid inden den lander med posten???

Den kommer til at koste 92 dollars, altså ca. 500 kr alt i alt!!!

Hjælp mig lige, da jeg meget gerne vil have en babyhawk til William på snart 7 måneder.

Mette og William – der har fået de første spæde takker på tand nr. 1 i dag :o)

acinchinaacinchina
    Medlem

Hej Mette,
    Jeg har ikke erfaring med at få sendt til dk fra en amerikansk hjemme side.

Vil bare lige sige at det er ikke alle amerikanske hjemme sider som tager andre credit kort end amerikanske…

Jeg ville ikke være nervøs for forsendelsen hvis du ikke vælger den allerhurtigste. Normalt tager det ca en uge for at komme hjem til dk.

/AC

chnejadrchnejadr
    Medlem

Hej Mette, det værste er nok at du risikerer at blive snuppet i tolden, og så er det pludselig ikke spor billigt længere… Hvis du kan finde samme model indenfor EU ville jeg bestemt købe der i stedet. Også fordi det trods alt er lidt lettere mht. reklamationer pga fælles regler osv.

Knus,
    Christina

elin_melin_m
    Medlem

…har du Visa-kort er det som regel ikke noget problem med betaling, men det kan bare ikke betale sig, for det bliver åbnet i tolden, og så kommer der en moms-regning.

Desuden tager det en halv krig, mellem 2-4 uger inden det kommer til dig, så medmindre du virkelig må eje den, så ville jeg droppe det.

hilsen Elin

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.