SisseAnd – frysning af frisk mozzarella

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 SisseAnd – frysning af frisk mozzarella

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    DamsebabyDamsebaby
    Medlem

Mener det var dig, der forsøgte med at fryse frisk mozzarella. Hvordan gik det? Kan det lade sig gøre og kan det efterfølgende bruges rå eller skal det tilberedes (altså med på pizza i ovn eller lign)?

Har set et godt tilbud på frisk mozzarella og inden jeg rydder lageret, ville det være rart at vide, om det kan fryses.

/Susanne apr04 og 40+4

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Jeg prøvede det og det gik fint, jeg brugte det kun til en auberginelasagne da jeg tøede det op så jeg ved ikke om det mister noget hvis man vil bruge det friskt…..

Så når du så har ryddet det lager der kan du så se at få født en dejlig baby og så lige give et praj herinde?

Knus Christina

DamsebabyDamsebaby
    Medlem

Men jeg fejler intet og har ikke ondt nogle steder. Kan ikke klage, da jeg stadig kan nå fødderne og være alt for aktiv, har praktisk talt ingen plukveer, så er ikke i nærheden af en fødsel, desværre.

Underligt, når man sidst fødte 9 dage før tid, jeg har været så klar i laaannnggg tid.

Jeg tror jeg smider mozzarella i fryseren, så må jeg prøve at tage det op i morgen.

/Susanne apr04 og 40+4

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.