3. uge i børne haven – update

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 3. uge i børne haven – update

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    acinchinaacinchina
    Medlem

…Og det går meget bedre. Albert er det samme men han har dog fundet en ven og de leger meget sammen eller hvad man nu gør når man er 1,5 år…:)

Oscar har sagt sine første sætninger på engelsk. den første ‘can i have more cake please’ og den anden ‘I have to go swimming’ (de talte om hvad de skulle i weekenden). Begge noget som vi ikke har trænet med ham. Well ordret swimming har vi øvet men ikke i en sætning som sådan…

Han står heller ikke ved hegnet og kigger men løber og leget på legepladsen når vi henter ham. Sidst da simon hentede ham stod han sammen men en masse af de andre børn og så i en bog – UDEN en voksen.

Han tuder stadig når vi afleverer ham men men men det er klart i bedring – eller han tuder først når vi siger farvel. Og efter 3 uger er det vel at forvendte… Det bedste er at vi kan se fremskridt så skal det nok komme…

Han er der kun 3 dage om ugen så han har dage hjemme hvor han er alene med mor. Det er hyggeligt at have dem hjemme alene – især for dem.

Uhyggeligt at sige – men efter sådan 3 mrd hvor jeg har været sammenmed mine børn 24 7 stort set – så kender jeg dem efter hånden meget bedre end før- og der troede jeg at jeg kendte dem…

/AC

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Hm ja og vores kører på 3. uge af H til:((

Men hvor er det dog dejligt at læse det går så godt og flot at Oscar allerede sætter engelske sætninger sammen!! WAUW!

Knus Christina

tanteettetanteette
    Medlem

Dejligt at høre at der sker fremskridt!
    Og selvfølgelig hjælper det når sproget blir nemmere for dem! (Vi oplevede med Elliot i sommers, at han pludselig lurede at det gav kammerater, hvis/når han gad at sige noget på engelsk…)

Håber I har det godt derovre, på trods af drengenes svære start!

KH Henriette

stiniistinii
    Medlem

Det er da dejligt at høre.
    Synes det er hurtigt at de er faldet nogenlunde til. Det må virkelig være en anderledes verden for dem. Men heldigvis er de kære unger jo helt utrolige når det gælder om at indrette sig…

Og 3 uger med 3 dage – så er det jo samlet kun 2 uger – det er da flot ;o)

Kh Stine – som lige kommer i tanke om at jeg hat glemt at smøre madpakker! Belastende!!!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.