Næste træf

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    SisseAndSisseAnd
    Medlem

Sådan på landsplan, hvornår skal det være? Og hvor?

Jeg synes det ville være dejligt at sætte en dato på og evt få spurgt til lokaler, så det var på plads – hvad siger I andre?

Det kunne være vildt lækkert hvis vi kunne låne Stines bh igen hva’?

Skal det være engang i marts? eller tidligere eller senere hvad synes I?

Knus Christina

Anonym
    Inaktiv

Altså, jeg synes jo bestemt også, det kunne være lækkert, hvis vi kunne låne Stines børnehave ;O)

Ellers er jeg åben over for forslag – både i den ene og den anden ende af landet. Tidspunkter betyder heller ikke det helt store. Nu har min kæreste nemlig fået humane arbejdstider (= fri i weekenderne!), så han kan blive hjemme med det ene barn.

Og hvis det er i en Frederik-fri weekend, tja, så tager jeg da bare ét stk charmebasse med i stedet for ;O)

Ca. marts vil passe fint – bare ikke lige den første weekend, for der skal jeg helt sikkert til min fars fødselsdag *S*

Smoothie

tanteettetanteette
    Medlem

Slagelse er super fint! Aætså i Stines børnehave;-)
    Men marts er rigtig dårlig,- der har alle mine mevøer og niecer stort set fødselsdag!
    Hvad med april??

KH Henriette

stiniistinii
    Medlem

Jeg hører gerne om vi må låne bh igen ;o)

Mht tidspunkt – skal vi så ikke gøre det nogenlunde samme tid som i år? Det var jo vildt fedt at vi kunne være udenfor. Selfølgelig kan vi også det i regnvejr – og dét kan det jo være året rundt her i vores dejlige lille land – men det er trods alt lidt varmere i april/maj?

Har ikke lige tjekket kalender, så venter på en ide til dato fra jer.

Kh Stine

appesinaappesina
    Medlem

Jeg syntes at vejret passede rigtig godt til sidste træf. Marts bliver lige en tand for kold, hvis i spørg mig. Så slutningn af april eller maj, ville være det mest oplagte.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.