En opdate til de, der har lyst til at følge med…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 En opdate til de, der har lyst til at følge med…

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    camillabagcamillabag
    Medlem

Mathias fik fixet sine ører i morges. På det øre, der lige har været inficeret, sad det gamle dræn faktisk ok, men der havde dannet sig en polyp på trommehinden, som sad og dækkede for drænet, så den fjernede ørelægen. På det andet øre, var der undertryk og væske, og der fik han et nyt dræn. Så jeg er glad for, at det blev gjort! Bagefter havde han det noget dårligere, end de andre gange, fordi han havde fået en kæmpe masse luft ned i maven – formentlig i forb. med anæstesien. Efter at have fået bøvset/brækket slim op blev han overraskende frisk, og så havde vi en rigtig hyggelig eftermiddag i mine forældres hus (der var ingen elektricitet hos os i dag, pga. noget omlægning, der er i gang)
    Mathias blev rigtig forkælet med mad fra macD og en gave fra BR – et nyt spil til hans nintendo DS, som han har ønsket sig lææænge. Han brugte lang tid på det! Jeg fik hvilet mig lidt på sofaen – SKØNT. Bagefter spillede vi et brædt-spil. SÅ kom min mor og vi fandt ud af, at Mathias lige så godt kunne blive der og sove, når hun skulle passe ham i morgen.
    Så hentede jeg de andre unger – Sebastian fik en kammerat med hjem, og straks vi kom hjem ringede en anden kammerat på. Begge to er rigtig søde drenge, så de blev og spiste.

Mht. Mathias og svømning, så var han faktisk derhenne og kigge på i onsdags, for Michael havde så meget astma, at han måtte have en presnisolon-kur, så han kunne ikke komme med på arbejde. Mathias tog det fint, og så fik han jo også set, hvad det konkret er, han går glip af. Jeg synes, han klarer sig godt og bestemt ikke bare har ondt af sig selv! Han havde været så heldig,at den pædagog, der har værkstedet nede i “klubben” (SFO) var der om morgenen, så han havde fået lov at få et “prikkebillede” med (en plade som man lægger en stregtegning på, og så prikker man med en nål på hele stregen, indtil man har et fint billede) Det havde han så siddet overskrævs på en bænk inde i svømmehallen og lavet. Vi skal nok finde forskellige ting, han kan gøre istedet for i de timer om onsdagene 🙂

Så ja, jeg kan sagtens magte livets udfordringer og for det meste også med masser af smil, men forleden fældede jeg lige et par tårer over, at min dreng igen skal have et “problem”, som han selv kalder det, og det var rigtig dejligt at få respons fra jer.
    Jeg overvejer stadig at lade ham prøve at svømme, men både vores sædvanlige ørelæge, og hende, der er vikar der nu, er begge meget skeptiske overfor det. Der skal i hvert fald have været helt ro i ørerne i en måned – jeg har ikke nævnt noget for Mathias om det – det må bare blive en glædelig overraskelse – hvis det bli´r…

Kh Camilla

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Hej Camilla

Det lyder som en rigtig hyggelig dag ovenpå morgenens tur hos ørelægen.

Jeg synes også det lyder som en god ide at han kan have noget specielt at underholde sig med mens han kommer til at sidde på bænken om onsdagene – alternativt en gang i mellem komme med far på arbejde de timer…

Jeg håber de nye dræn og at polyppen er fjernet give gode resultater så han hurtigt har det rigtig godt!!

Knus og tak for up-daten

Christina

Anonym
    Gæst

Det var rart at høre, at det faktisk endte med, at han sad og hyggede sig med det der prikke-noget… og sikke en hyggelig dag hjemme hos mormoren!

Knus fra Ditte

camillabagcamillabag
    Medlem

Jamen Nanna – hun er bare sådan en rigtig superheldig pige. Hun er næsten aldrig syg, og når det sker, så bliver hun frisk igen i løbet af et øjeblik.
    Og så er hun sådan en, der – som man siger – “går ind i folk med træsko på”. Både fordi hun er en køn pige, men hun er bare altid i sådan et perlehumør! Det smitter meget – man kan tit høre hendes latter – alle vegne. Derfor får hun også lov til meget både med hendes brødre og andre store børn. Der er rigtig mange af børnene nede på skolen, der kender hendes navn og henvender sig til hende.
    Så hun er en heldig pige og et lysende eksempel på, hvor uretfærdigt livet er – nogle får alting så let. Alle er vilde med hende – ikke mindst hendes mor!

Kh Camilla – og tillykke med at du venter en datter (har jeg vist ikke fået sagt) Det er vel nok dejligt for dig!

BeagleBeagle
    Medlem

Herligt I fik nogle gode ting ud af det ! Godt indgrebet gik godt og I fik hygget Jer gevaldigt. Gaverne kan jeg også godt huske fra alle de gange jeg fik dræn lagt 🙂

Godt han alligevel fik hygget sig i svømmehallen med noget andet der kunne underholde ham, fedest.

Hvad med Nanna-pigen, det er lang tid siden jeg har læst om hende. Hvordan går det med hende ?

Knus,
    Beagle.

appesinaappesina
    Medlem

Det var sørme da godt at han tog det pænt og ikke følte sig udenfor, trods af han var på sidelinjen. Jeg tror i skal vente et stk tid, før han skal med i vandet, bare sådan for en sikkerheds skyld. Han er en tapper dreng den lille mand. Og han har skam også en tapper mor… KNUs

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.