Bilfri søndag

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Bilfri søndag

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    SisseAndSisseAnd
    Medlem

Bare for at være solidarisk kunne det være jeg skulle cykle i mg om lidt?? Vejret er jo skønt og der er ikke mere end 2 km…….men det er nogle forfærdelige bakker……(tag dig sammen Christina!!!)

God dag
    Christina

Anonym
    Inaktiv

Ja, jeg ved godt, det lyder lidt 70′ er agtigt, men ikke desto mindre er der bilfri søndag her i byen i dag.

Af en eller anden uforklarlig grund har de valgt at lave et citymaraton rundt i gaderne i vores lille provinsby i dag, så der er lukket for al trafik (på nær udrykningskøretøjer) fra 8-18.

Ikke at det vil ændre det helt store for os. Jeg havde en svag lyst til at tage ud at besøge mine forældre, men det lader sig ikke rigtig gøre, da de ikke bor her i byen.

Så Gustav og jeg bliver hjemme – måske går vi en tur ind til byen senere og ser, om der ‘sker’ noget.

Det mest spændende er, om Frederik kan komme hjem fra sin far kl 17 som normalt. Det kan han jo nok ikke helt, men de vil vist forsøge at parkere et sted langs Ringvejen og gå det sidste stykke af vejen (god fornøjelse, siger jeg bare – den knægt er jordens dovneste! Gå, NAAHAJ, ellers tak…)

Smoothie (som vist skal i haven i dag, indtil det gror til et helt vildnis derude)

powermommipowermommi
    Medlem

Næste søndag er det vores tur… I lille Thorning by.
    De spærer et par veje netop de veje vi skal op af for at komme til vores nye hus så vi må holde fri mens det står på (mangler “kun” loft, køkken og gulv).

Der skal være cykelløb…

Alice 15+1 (nervøs for fostervandsprøven i morgen)

Anonym
    Inaktiv

Hvorfor er det lige, de er helt vilde med at spære gaderne af for tiden. Sikke da noget pjat, hva ;O)

Nå, “vores” vej blev åbnet for allerede kl 13, så jeg følte mig ikke så indespærret alligevel og endte med at tage ud at besøge mine forældre i eftermiddags. Og så kunne jeg meget passende tage Frederik med på tilbagevejen.

Uhh, jeg krydser fingre for, at alt går som planlagt i morgen – ønsker I at få kønnet at vide? Og skal det foregå i Skejby eller Viborg?

Smoothie

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.