Alle jer med dårlige maver – eller lige har haft!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Alle jer med dårlige maver – eller lige har haft!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Der er jo det her i omløb, som giver folk diarrè, opkast, forkølelse eller feber…

Jeg har taget en fridag med børnene i dag (buuuurde selvfølgelig læse), fordi jeg synes, de hoster og snotter – men de har ikke feber! Nu pønser jeg lidt på, om Rasmus er ved at få dårlig mave, for jeg har skiftet hans ble 3 gange i dag med meget blød – dog ikke flydende (undskyld min ligefremme beskrivelse) – afføring…. og så ville jeg lige spørge jer, der nu døjer med dårlig mave eller lige har haft, om det mon er noget, der efterfølges af feber???

Knus fra Ditte, der starter i psykiatrien på mandag! Og har en fremlæggelse på fredag, såååå … x fingre for ingen syge børn!

Anonym
    Gæst

Æv, det var ellers lang tid…..

Bliver han stadig meget tit syg – jeg mener, det klinger ikke af?

Knus fra ditte

appesinaappesina
    Medlem

Daniel havde i forrig uge 5 dage med diarre og efter det sluttede blev han forkølet og havde feber on and off i en lille uges tid. Men tror ikke at han kan komme med ind i den gruppe syge du snakker om, for han er jo temmelig meget syg i forvejen. Knus

appesinaappesina
    Medlem

udover en næse der løber, går det hele godt lige nu. Han er helt pjattet med at være i børnehave, så det er bare så dejligt når han er rask og kommer hjem og fortæller om hvad de har lavet. Utroligt hvor hurtigt deres sætninger udvikles i øjeblikket.

appesinaappesina
    Medlem

jeg syntes da at det er blevet bedre men har talt sammen til at han har haft 65 sygedage på 8 mdr,plus mange dage hvor han e pjevset eller har små feber, så det er jo alligevel en del men slet ik i nærheden af hvad det har været. Da vi var på sygehuset den 22 august sagde lægen at jeg nok burde tage ham ud af børnehaven og beholde ham hjemme i 6-12 mdr men det syntes jeg også er synd, når han nu er så glad for at komme ud blandt andre børn. Så status bliver at jeg forsætter med at gå hjemme lidt endnu, så jeg kan have ham hjemme alle de dage han er skidt. Men den går vidst kun et par mdr endnu, så må jeg tilbage på arbejdsmarked. Tror at min kommende arbejdsgiver(når jeg får nyt job engang) bliver pænt træt af mig hvis jeg skal ringe og melde mig syg hele tiden pga daniel, men jeg lever stadig i håbet om at vi går mod bedre tider, frem for alt det sygdom.

Anonym
    Gæst

Ja, jeg synes godt at kunne erindre det med, at lægen foreslog dig at tage Daniel ud af bh’en….og jeg kan også godt forstå, at han trænger til de stimuli, som bh’en kan tiilbyde ham….

Jeg håber godt nok, at I går mod bedre – og raskere – tider!!!

Har I det godt lige nu?

Knus fra Ditte

sommer06sommer06
    Medlem

Hvis man har et barn der er så sygt at lægerne anbefaler at det ikke er i institution kan man blive frikøbt af kommunen til at passe det, mener jeg?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.