Beagle

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    powermommipowermommi
    Medlem

Ih, hvor dejligt med en lille fin pige. Ja, glæd dig! Det er mindst lige så godt at have en pige som det er at have en dreng 🙂
    Vi fik lige som vi ønskede det – en af hver! Lina har sin oldemors fornavn som mellemnavn og vi ville så gerne kunne føre oldefars navn videre også og det bliver så aktuelt nu.

Går også helt amok på nettet. Der skal tjekkes hvad der tjekkes kan for drengeudstyr.
    Vi har dog et lille problem… Navn! Vi kan ikke blive enige om et drengenavn. Da vi fik at vide at vi ventede en pige, var det ikke noget problem at finde navn til hende.
    Men vi skal nok nå frem til et inden han skal døbes i det mindste :0)

Havde ellers en god snak med min nye jm. Hun var helt med på at jeg skulle føde selv denne gang men er ikke så meget inde i det med Innohep, så den følger hun op på så vi roligt kan føde vaginalt.
    Er det ikke så smartest at sætte fødslen i gang tror du, når man næsten er nødt til at vente med epidural efter 12 timer?

Knus Alice 15+6 (glad for sin lille purk i maven)

BeagleBeagle
    Medlem

Ja, tillykke med det var en rask purk i din mave. I må være enormt lettede nu derhjemme ?!

Jo, alt bliver tjekket mht tøj, men jeg har stadigvæk Alberts tøj og vil bruge det i størst mulige omfang.

Ang. igangsættelse. Det er nemlig det positive at man har en dato man kender, ergo kan man seponere (indstille/stoppe) med at tage InnoHep før igangsættelsen. Sker der ikke noget og man tager hjem med aftalen om at tage en sprøjte, skal der gå 12 timer til epi´en kan lægges. Lad os sige nu tager en sidste sprøjte kl. 22, igangsættes med stikpiller kl. 8.30 og kl. 10 går vandet og kl. 11 vil du gerne ha en epi er det ihvertfald ikke noget problem.

Problemet er at hvis du er blevet igangsat med en stikpille og der ikke er sket noget, tager hjem med aftale om at tage en injektion kl. 22 og kl. 03 går vandet, skal du altså vente 7 timer for at få en epiduralbedøvelse.

Jordemødrene er ikke så meget inde i InnoHep, det er min heller ikke. Så jeg går slet ikke til JM mere, men hos overlægen hver 2. uge.

Ang. pigenavn, vi er slet ikke i tvivl om dette. Jeg kan ikke afsløre det men det er et navn som vi godt kan lide, min mands farmors navn og min svigermors navn. Sådan.

Håber I kan finde et til den dejlige kommende purk 🙂

Masser af glade knus fra
    Beagle.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.