Dyygtig Noah…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Dyygtig Noah…

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Ninna3Ninna3
    Medlem

I morges mens jeg var i bad, besluttede Noah sig for, at han ville ha morgenmad (forsøgte heldigvis ikke at lave havregrød på komfuret – det har han forstået er forbudt!!). Han sad pænt ved spisebordet med sin skål havregryn med mælk, da jeg kom ned. Han havde selv fundet det hele og sat stolen på plads (han kan ikke nå skabet med skåle eller mælken i køleskabet uden…). Han er utrolig dygtig, men det er altså trættende med sådan et barn…

Han kan det hele selv og mere til (også finde vitaminpiller – men ikke mere, for de ER langt væk…). Man skal hele tiden tænkte tre skridt foran…

Hilsen
    Ninna – med Noah the Menace…

ingefdingefd
    Medlem

Han er da dejlig. Sådan var Mikkel også, man skulle ikke vende ryggen til i mange sekunder, før han var igang med et eller andet.

Men dejligt at han kan selv og vil selv, det gider Emil sjældent – kun når det ikke lige passer ind i planen 😉

Knus

Inge

Anonym
    Gæst

Han lyder som min storebror, da han var lille…. du kan kun vente på, at Noah selv en gang får børn og får kam til sit hår *GG* Dèt har min mor i hvert fald leet en del af, når min storebror frustreret har fortalt en historie om sine børn…

Men ellers fedt, at Noah kan- og vil selv!!! Han skal da nok komme frem i verdenen! _ Forresten måske du så skulle lære Noah at servere morgenmad på sengen?? Aj, spøg til side, men hvor lyder han som en dejlig dreng, ham Noah!

Knus fra Ditte

acinchinaacinchina
    Medlem

Det kan oscar også – men jeg har sat det hele i hans højde så han kan nå. Oscar skal bare huske at lukke køleskabet efter sig…

Det er fedt at han selv kan syntes jeg – så laver jeg kaffe imens han laver mad til ham slev og Albert.

/AC

smirnoffsmirnoff
    Medlem

Han skla da vist snart have en ugentlig maddag, med de talenter, han udviser 🙂

Fremmelig dreng.

Kh Smirnoff.

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Sig mig hvor lange bade tager du*GGG*

Oscar vågner ikke engang af sig selv om morgenen, altså i hverdagene – week-ends er jo noget andet der synes lillemanden vi skal have noget ud af de ‘tidlige’ timer:))

Og Oscar er meget serviceminded, alt hvad der kan blive gjort for ham, synes han det vil være rart om vi lige gør for ham…..så jeg tror slet ikke han ville overleve hvis der ikke var nogen til at servere mad for ham!!!

Kan dog godt forstå du synes det er trættende!!

Her har vi i øvrigt også en vitaminpille-historie, min niece slugte ?? antal vitaminpiller da hun var kravlebarn eller lige deromkring….ja ja hun fylder 19 i morgen så så langt tilbage kan jeg sgutte huske hendes præcise alder da hun åd dem, anyway, vi var på hospitalet med hende og hun skulle også have et brækmiddel etc…….

De smager åbentbart bare for godt!!

Knus Christina

camillabagcamillabag
    Medlem

Sidder lige og snakker med min mand. Han tømte også et glas vitaminpiller som barn – sammen med en kammerat. Hans forældre fik ham til at kaste dem op igen, men kammeraten var til udpumpning……(du er ikke alene 🙂

Camilla

Ninna3Ninna3
    Medlem

Jeg tager ikke lange bade (slet ikke når jeg er alene med børnene) og jeg holder øje med mine børn. Alligevel er der vitaminpiller der bliver spist, arme der bliver brækket (var dog i børnehaven, så jeg er uden skyld i den…) og ting de ordner selv :-/

Godt det ikke var mig, der blev meldt til børneværnet – det kunne være gået helt galt 😉

Men godt at høre, at der er andre, der har spist vitaminpiller. De smager jo også godt… for godt…

Hilsen
    Ninna

appesinaappesina
    Medlem

Han er da dygtig sådanne at kunne og ville selv men kan godt forstille mig at det giver lidt grå hård en imellem. Daniel vil lige som Christinas Oscar helt have alting gjort for ham, hvis han kan slippe afsted med det.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.