Slankestatus uge 37

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Slankestatus uge 37

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    SisseAndSisseAnd
    Medlem

Hej

Status her i denne uge er at jeg har tabt 1.3 kg*weeeeeeee*

Jeg havde det skidt i sidste uge, gik med noget maveonde som gjorde mig helt og aldeles mat så der var nogle dage hvor jeg ikke kunne så meget. Derudover var vi til sommerfest med Jens’ arbejde i lørdags.

Jeg har 4 dage lavet træningsøvelser på gulvet (det er både vægttræning for armene, mavebøjninger og rygøvelser)
    Jeg har løbet 2 x 5 km
    Jeg har cyklet 4 gange hvor jeg ellers havde bilen til min rådighed, og har derved cyklet omkring 15 km, og det er altså med cykelvogn med børn bagved;)
    Og ej at forglemme: vi gik en dejlig aftentur på 45 min den ene aften.

Jeg er meget tilfreds og meget motiveret og klør på.

Knus Christina – der også læser denne ‘Kernesund familie’ og bliver meget inspireret den vej også

Ninna3Ninna3
    Medlem

Jeg har tabt et par hundrede gram i denne uge… Men jeg er gået en buksestørrelse ned.. 🙂 Jeg tog min sædvanlige størrelse og de sad bare helt forkert. Fik hjælp fra en sød butiksmedarbejder og troede at hun tog fejl – men nej… En hel størrelse, og de sidder faktisk lidt løse… :-)))

Så selvom vægten ikke siger så meget så gør omfanget 🙂

Hilsen
    Ninna – stadig en 4 kg. til mål 🙂

nilla1969nilla1969
    Medlem

Hold da op Chritina – jeg taber totalt pusten!
    Og fedt med en buksestørrelse, Ninna 🙂

Jeg ved ikke rigtigt: Jeg “tabte” jo 2 kilo i sidste uge ved at have madforgiftning. Jeg har spist sundt og også motioneret lidt (IKKE så meget som Christina!), og det ene kilo har faktisk holdt sig væk – så egentlig føler jeg at jeg har tabt et kilo, selvom jeg jo vejet et mere end i sidste uge…

knus Pernille – der synes det er sindssygt hårdt at være på arbejde igen :-/

SisseAndSisseAnd
    Medlem
    appesinaappesina
    Medlem

Du får en status i næste uge, hvordan det står til med at holde vægten. De sidste 2 weekender har jeg været til 2 gange 10 års jubilæum, polterabend og bryllup, så turde simpelthen ikke gå på vægten i denne uge. hi hi.

tanteettetanteette
    Medlem

Hej!
    Jeg har været stille i denne tråd i laaaang tid for jeg gad simpelthen ikke skrive hver uge, når jeg bare syntes det gik et kilo ned og 750 g på igen ugen efter!

Nu har jeg lige tjekket hvad min vægt var i januar, da vi startede denne tråd.

2. jan: 96 kg!

Vægt idag: 85,5 kg!

Så faktisk har jeg jo tabt 10,5 kg. Hvilket jo ikke er så tosset.

Men jeg må indrømme at de sidste 2,5 kg har jeg faktisk tabt siden i mandags… Jeg har det simpelthen ikke godt og det gør at min appetit ikke er god, men jeg tar jo bestemt ikke skade af at tabe en masse….

KH Henriette

Ninna3Ninna3
    Medlem

10,5 kg. er da virkelig godt gået 🙂 Tillykke med det. Og selvom det var 8,5 kg. for en uge siden, så var det jo også godt.

Hilsen
    Ninna

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Hej

Ja jeg siger også at det er da superflot!!!!!

Godt gået – og fint du husker selv at se det fra den vinkel!!!

Knus Christina

tanteettetanteette
    Medlem
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.