Lukusproblem :-D

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Lukusproblem :-D

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    BeagleBeagle
    Medlem

tøven = røven selvfølgelig. Andrea slap !

Beagle.

Anonym
    Gæst

Ja, det var da enormt med alt den plads!!! Jeg fik selv noget ekstra plads, da vi købte et skuffe-darium til køkkenet til at stille vores kaffe- og røremaskine på, og jeg aaaanede heller ikke, hvad der skulle i skufferne – lige indtil det slog mig, at jeg havde plastikbøtter stillet op og ind i et skab nederst, og hver gang vi skal fryse nogle madrester eller lign., hvilket sker temmelig tit, så har det været helt logistisk at få en bøtte ud… så nu ligger bøtterne i en af skufferne og er lige til at tage op!
    Desuden har jeg samlet alt min te og samlet i den anden skuffe – jeg havde temmelig meget te spredt ud i alle mulige skuffer og skabe….

He he… godt Simon afprøver det med vaskekludene nede i bh’en og ikke derhjemme ;o) Klog dreng…..

Knnus fra Ditte

BeagleBeagle
    Medlem

Aj hvor lækkert, må vi låne et par skabe ??? Ligenu er alt pakket i flyttekasser pga vores hus skal renoveres efter en kæmpe vandskade i kælderen og vi skal have lagt klinker i kælderen og i stue-etagen.

Men når det er færdigt kommer der et kæmpe vitrineskab i 4 fag og aaaah hvor jeg skal få ryddet op og fyldt det nye skab op med al vores dejlige porcelæn (mega mussel malet) som står pakket ned i flyttekasser.

*LOL* ang. Simon, jeg fik godt nok et ordentlig grin. Det minder mig om Albert. Der var så stille på værelset (en weekend min mor passede ham). Så fatter hun mistanke og kigger ind til ham: han havde tømt en pakke med vådservietter og proppet dem alle sammen op i tøven på “kaj” fra Kaj & Andrea.

Der er sgu noget med de Juli04 unger *GGG*

Masser af knus fra
    Beagle, 27+4 og en dejlig trivelig bebse i mavsen :-))))

TrineJuliTrineJuli
    Medlem

De dersens trillinger jeg har de roder og piller jo i alting. Der har resulteret i at vi ikke har fyldt vores køkkenskabs-skuffer op, så vi har 2 skabe og 3 skuffer i køkkenet, der er tomme. Derudover har vi en skænk i stuen der er helt tom , samt to kæmpe kommoder i stuen hvor der er 11 store skuffer der står gabende tomme. Er det ikke vildt at have plads og opbevaring i overskud.

Problemet er at nu hvor trillingerne ikke hærger herhjemme til dagligt mere, så vil jeg så småt begynde at bruge pladsen, men ak ved ikke hvad jeg fylde i, for tingene har jo plads andre steder…..

Forresten så har jeg vist ikke fortalt at forleden i børnehaven så var Simon gået på wc og da pædagogen studsede over at han var så lang tid om det var han netop blevet færdig med at fylde SAMTLIGE toiletter med skumvaskeklude. Puha der måtte skrues og regeres for at få alle kludene op igen. Godt det ikke var mig, der hentede den dag.

Trine

Anonym
    Gæst

Men det var også godt fundet på med Albert!

Knus fra Ditte

Anonym
    Inaktiv

Trine, jeg har løsningen på dit problem!

Flyt skænken og et par kommoder hjem til os – vi har MASSER af ting, vi kan putte i dem! Og masser af plads til det! Nøj, hvor ville jeg gerne, hvis jeg havde dit luksusproblem :O)

God fornøjelse med at få fyldt ting i skuffer og skabe :O)

Smoothie – med Frederik, som kun én gang (for halvandet år siden) har puttet bilnøglerne i toilettet. Nu er han jo en stoooor dreng, som samler de ting op af toilettet, som lillebror smider derned ;O)

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.