Nogen der så ‘Ha det godt’?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Nogen der så ‘Ha det godt’?

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    SisseAndSisseAnd
    Medlem

Synes bare det var totalt sjovt at ham golfspilleren som var med i aftenens afsnit, han spillede på ‘vores’ golfbane, så hvis nogen lagde mærke til det så var det vores bygninger man kunne se ovre bagved golfbanen…

Jeps jeps, sådan et lækkert område (+ eng med stisystem ned til en park samt en mark med køer) har vi 30 m fra enden af vores have:)))

I øvrigt utroligt som de hele tiden henviste til svømning var det bedste man kunne suplere de andre sportsgrene med……det svømning er vist ret godt, hva Ninna??

Knus Christina – der godt kunne tænke sig sådan en omgang Loomi loomi-massage

Ninna3Ninna3
    Medlem

Jeg er bestemt også med på den Loomi loomi massage. Og jeg så godt det med svømning… Men jeg synes nu også, at det giver noget for benene… Men jo – svømning kan absolut anbefales.

Jeg synes bare, at det er lidt ambitiøst at skulle supplere en motionsform med en anden. De fleste mennesker har dårlig tid til en form for motion… (nu har jeg ikke set det hele og så kun lidt af denne her, så det kan jo være, at jeg har misset noget…)

Hilsen
    Ninna

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.